ΣΤΙΛ FASHION NEWS

#ImAStory: Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της Intimissimi με 8 «πραγματικές» γυναίκες


30 Σεπτεμβρίου 2015

Fiona-wears-Gioia-strapless-Copy.jpg

Το ιταλικό lingerie brand λανσάρει μια νέα, τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία όπου πρωταγωνιστούν οκτώ «πραγματικές» γυναίκες από διαφορετικές χώρες. Μοιράζονται μαζί μας τη δική τους ιστορία καθώς και πως αντιλαμβάνονται την ομορφιά και τη θηλυκότητα.

Κάθε γυναίκα έχει μια ιστορία και κάθε ιστορία είναι μοναδική. Η Intimissimi είναι στην καρδιά των γυναικών και γι’ αυτό γνωρίζει τις ιστορίες μας. Για κάθε μια υπάρχει το ιδανικό σουτιέν. Οι 8 μούσες που επιλέχθηκαν μέσα από το social media casting που έτρεξε στο Instagram το καλοκαίρι που μας πέρασε, πρωταγωνιστούν σε 8 αντίστοιχα τηλεοπτικά σποτ και στέλνουν το ιδιαίτερο μήνυμά τους. Απεικονίζονται με έναν αυθόρμητο τρόπο, είναι ο εαυτός τους και φοράνε το αγαπημένο τους σουτιέν Intimissimi.

Επισκεφτείτε κι εσείς, λοιπόν, τα καταστήματα Intimissimi για να ανακαλύψετε το δικό σας αγαπημένο σουτιέν και το cup που σας ταιριάζει, από τα μικρά έως τα μεγάλα μεγέθη.

Κάθε γυναίκα μπορεί να είναι ο εαυτός της και στην Intimissimi μπορεί!

Ποιες είναι οι 8 μούσες;Οι Ιταλίδες Miriam Ziino (Resort Manager και λάτρης των ταξιδιών) και Marsica Fossati (διακοσμήτρια), η Πορτογαλίδα Barbara Lourenco (ηθοποιός), η Ισπανίδα Maria Fernandez Rubies (φοιτήτρια), η Ρωσίδα Liliya Skovorodnikova (μπαλαρίνα), η Πολωνέζα Katarzyna Wolska (personal trainer), η Αυστριακή Fiona Seidl (ανθοπώλης) και η Ουγγαρέζα Sonya Korbucz (συνθέτης).

[gallery-488825]

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.