Μπορεί η αυλαία να έπεσε στις Εβδομάδες Μόδας του Μιλάνου, του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και του Παρισιού, αλλά σίγουρα άφησαν το στίγμα τους στο Instagram. Οι celebrities στις πρώτες σειρές των shows, τα μοντέλα που φωτογραφήθηκαν εντός και εκτός πασαρέλας, τα after parties και φυσικά οι ίδιες οι δημιουργίες για την Άνοιξη του 2016, ήταν οι πρωταγωνιστές που συγκέντρωσαν ‘likes’ και ‘comments’ και ανέβασαν τον αριθμό των followers στον επίσημο λογαριασμό του κάθε οίκου. Όμως ποιος είναι εκείνος που κέρδισε τη μάχη του Instagram;
Όπως δείχνουν τα νούμερα, οι κριτικοί μπορεί να επηρεάζουν τη μόδα και τις τάσεις, όχι όμως και τα social media. Στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι Chanel με 6,9 εκατομμύρια followers, Dior με 6,4 εκ., Dolce & Gabbana με 6,1 εκ, ενώ ακολουθούν οι Valentino με 5 εκ. και Burberry με 4,6 εκ. Οι 70s δημιουργίες του οίκου Chloé μπορεί να κέρδισαν τις εντυπώσεις, αλλά όχι και τους followers, αφού μετράει μόλις 1,1 εκατομμύρια, ενώ οι ‘χαμένοι’ των ‘instamoments’ φαίνεται να είναι οι Emilio Pucci (540.000) και Bottega Veneta (337.000).
[gallery-495622]
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.