Το 2002 ο Tomas Maier, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Bottega Veneta, ξεκίνησε το project ‘Art of Collaboration’, προσκαλώντας διάσημους φωτογράφους και καλλιτέχνες να συνεργαστούν στις διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου. Σήμερα, στο βιβλίο ‘Bottega Veneta: Art of Collaboration’ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Rizzoli, συγκεντρώνονται πάνω από 1000 φωτογραφίες των Juergen Teller, Peter Lindbergh, David Armstrong και πολλών άλλων, κάνοντας μια αναδρομή σε θρυλικές καμπάνιες του οίκου από το 2002 έως και το 2016. «Οι συνεργασίες βρίσκονται στη καρδιά της Bottega Veneta. Κάθε καμπάνια αφηγείται κάτι μοναδικό και αυθεντικό από τον κόσμο μας», λέει ο Maier σε ένα κομμάτι του φωτογραφικού λευκώματος, την εισαγωγή του οποίου υπογράφει ο Tim Blanks, editor της Αμερικάνικης Vogue.
[gallery-503210]Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.