ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Funky Buddha: Γνωρίζουμε το brand που έχει αγαπήσει το νεανικό fashion crowd


11 Απριλίου 2016

IMG_0253.jpg

Πρόκειται για ένα brand που έκανε δυναμική είσοδο στη γκαρνταρόμπα των πιο cool νέων της πόλης και δεν έχει σταματήσει να «ακούγεται», με νέα spots να ανοίγουν συνεχώς ανά την Ελλάδα και τα ρούχα της να έχουν γίνει η νέα αγάπη των απανταχού fashion lovers. Μέσα από τη συνέντευξη που μας παραχώρησε ο κ. Κώστας Αλεξίου, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας, ανακαλύπτουμε το concept πίσω από το νέο it brand στον τομέα της casual ένδυσης, λίγο πριν παρουσιάσουν τη νέα συλλογή τους στη 19η Athens Xclusive Designers Week την Δευτέρα 11 Απριλίου στις 19.00!

361730

Δημιουργώντας αντρικά αλλά και γυναικεία ρούχα, ποια είναι τα στοιχεία που προσπαθείτε να αναδείξετε καλύτερα ως προς το κάθε φύλο;

Για το Φθινόπωρο –Χειμώνα 2016, η Funky Buddha επαναπροσδιορίζει την έννοια του casual wear δημιουργώντας μια καθαρή, εύκολη και σοφιστικέ συλλογή. Τα επίσημα κομμάτια αναμειγνύονται με τζιν και τα βασικά με μια πλούσια παλέτα χρωμάτων του ναυτικού, μπορντό και χακί. Εν τω μεταξύ, τα casual looks αποτελούνται από παιχνιδιάρικα τυπώματα και μοτίβα σε χρώματα κάρβουνο, καφέ, πέστο και marine με τόνους του γκρι μελανζέ και off white. Αυτά σε συνδυασμό δημιουργούν μια νέα προσέγγιση στην παραδοσιακή χειμερινή ντουλάπα για να παρέχει στον άνδρα και την γυναίκα Funky Buddha μια ξεχωριστή λύση για τη χειμερινή τους εμφάνιση πάντα με οδηγό τις παραπάνω τάσεις.

Η γκάμα FW-16 λειτουργεί γύρω από δύο μεγάλες ιστορίες, που καλύπτει όλες τις βάσεις από την καθημερινή εμφάνιση μέχρι τα smart casual ρούχα. Αγκαλιάζοντας τάσεις όπως ‘70s, glam rock και active wear στη γυναικεία συλλογή και εύκολα casual street wear στοιχεία στην ανδρική συλλογή, η αστική συλλογή φέρνει τον καταναλωτή της Funky Buddha στη μεταβατική περίοδο από το φθινόπωρο στους χειμερινούς μήνες με απόλυτη επιτυχία. Μαλακά jersey υφάσματα σε έναν πυρήνα της παλέτας του καφέ, ανθρακί, λουλακί και χακί εξυψώνει αυτή την καθημερινή συλλογή σε μια κατηγορία ξεχωριστή. Τα σακάκια, graphic t-shirts και πουλόβερ ολοκληρώνουν την urban city-boy εμφάνιση.

IMG_0253

Τα ρούχα σας χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα νεανικό πνεύμα και cool attitude. Θεωρείτε πως το πιο νεαρό κοινό είναι πλέον πιο επιλεκτικό ως προς τις αγορές του, δεδομένης της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα;

Βεβαίως. Από την αρχή της κρίσης στη χώρα και ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια το νεανικό κοινό έχει απομυθοποιήσει τα iconic brands που θεωρούνται niche και είναι πολύ ακριβά. Έχει στραφεί σε brands fast fashion και value for money και πλέον εξετάζει πολύ αυστηρά τη σχέση του τριπτύχου «ποιότητα – design – τιμή». Υπό αυτές τις συνθήκες, εμείς θεωρούμε ότι τοποθετηθήκαμε πολύ σωστά με τις συλλογές μας, την εμπορική πολιτική μας, τα σημεία πώλησής μας και την επικοινωνία μας, ώστε να κερδίσουμε μερίδια αγοράς και πιστό κοινό. Μέχρι στιγμής έχουμε πετύχει το στόχο αυτό.

Η αγορά της Ελλάδας κατά πόσο μπορεί να αποτελέσει πρόσφορο έδαφος στο θέμα της επιχειρηματικότητας; Συνεχίζει να στηρίζει τη βιομηχανία του ρούχου;

Η αγορά της Ελλάδας όπως γνωρίζουμε είναι ιδιαιτέρως δύσκολη για το επιχειρείν. Το ρυθμιστικό πλαίσιο είναι αμφιλεγόμενο και αναξιόπιστο. Ειδικά το τελευταίο έτος, η κατάσταση ξέφυγε από κάθε έλεγχο, δημοσιονομικά αλλά και από πλευράς εμπιστοσύνης στις προοπτικές της οικονομίας. Η επιχείρησή μας όμως, η οποία κερδίζει μερίδια αγοράς και εμφανίζει ανάπτυξη τζίρου και κερδοφορίας τα τελευταία 5 συναπτά έτη, όχι μόνο βγήκε αλώβητη, αλλά και με ισχυρότερη θέση στην αγορά. Αυτό δείχνει ότι όταν υπάρχει επιχειρηματικό σχέδιο το οποίο εκπονείται και εφαρμόζεται πιστά από τους κατάλληλους ανθρώπους ο παράγων «δυσμενές οικονομικό περιβάλλον» βγαίνει από την εξίσωση, χωρίς να έχει κρίσιμο αντίκτυπο στο αποτέλεσμα. Στήριξη στη βιομηχανία του ρούχου αυτή τη στιγμή παρέχουν μόνο τα κεφάλαια της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.

IMG_0251

Με τα social media να διαθέτουν ισχυρή επιρροή πλέον, θεωρείτε πως παίζουν σημαντικό ρόλο στη διαφήμιση του εκάστοτε brand; Σαν εταιρία είστε θετικοί ως προς τη χρήση τους;

Σαφώς τα social media αποτελούν κρίσιμο κανάλι για τις στρατηγικές επικοινωνίας όλων των παγκόσμιων και μη brands. Με τον ίδιο τρόπο τα αντιμετωπίζουμε κι εμείς. Αποτελούν μαζί με τις υπόλοιπες digital επικοινωνίες (brand website, lifestyle websites and portals,new sites, blogs, etc.) το μεγαλύτερο ποσοστό διαφημιστικής δαπάνης της εταιρείας μας.

Τρία στοιχεία που συγκεντρώνουν τη φιλοσοφία του brand σας και την αίσθηση που θέλετε να περάσετε στο αγοραστικό κοινό;

H Funky Buddha προσφέρει δυναμικά, άνετα, εκφραστικά ρούχα που ανεβάζουν τη διάθεση και έχουν εξαιρετική ποιότητα και λεπτομέρειες. Αντικατοπτρίζουν τον ενθουσιασμό, την ελευθερία έκφρασης και διαφορετικότητα στο στυλ. Παράγοντες που ψάχνουν σε ένα brand όλοι αυτοί που αισθάνονται αυθεντικοί,δημιουργικοί,τολμηροί και με αυτοπεποίθηση! Όλοι αυτοί που δεν παρακολουθούν τη μόδα απλά, αλλά την αισθάνονται σαν μέθοδο έκφρασης. Όλες οι συλλογές είναι τολμηρές, επηρεάζονται από τη μουσική, την τέχνη και τα έντονα συναισθήματα.

Μπορείτε να μας πείτε μερικά από τα επιχειρηματικά σας πλάνα ως προς τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρίας σας;

Η εταιρεία ήδη υλοποιεί το φιλόδοξό της πλάνο για την ανάπτυξη καταστημάτων εταιρικών και franchise εντός και εκτός συνόρων. Στην εγχώρια αγορά το 2016 ξεκινήσανε τη λειτουργία τους ήδη 2 νέα καταστήματα και τις  προσεχείς ημέρες τα 2 flagship εταιρικά καταστήματα στις αγορές της Ερμού και της Γλυφάδας, ενώ είναι υπό συζήτηση ακόμα 4 καταστήματα σε εμπορικούς δρόμους και malls. Στην Κύπρο ήδη λειτούργησε και το τρίτο σημείο του brand στη Λεμεσό και προγραμματίζεται και τέταρτο σημείο στη Λευκωσία. Ακόμη, ήδη έχουν υπογραφεί συμφωνίες Master Franchise στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στη Ρουμανία, στη Σερβία, τη Γερμανία και την Ισπανία.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.