ΣΤΙΛ FASHION NEWS

#ThankYouMom: Η Τζένη Μπαλατσινού μιλάει για τη δύναμη μιας μητέρας


6 Μαΐου 2016

Στο πλαίσιο της τρυφερής ημέρας της γιορτής της μητέρας, η Τζένη Μπαλατσινού δίνει τη δική της εκδοχή του πώς είναι να είσαι μαμά, μιλώντας για πρώτη φορά σχετικά με τα παιδιά της και τη μητρότητα. Σε ένα Facebook Live, το oποίο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 6/5 στις 16:00, και το οποίο μπορείτε να δείτε στη σελίδα Jenny Balatsinou Page στο Facebook, η Τζένη αποκαλύπτει τις στιγμές που ένιωσε περήφανη ως μητέρα, ποια στιγμή και γιατί είπε η ίδια «Ευχαριστώ μαμά», και απάντησε σε απορίες και ερωτήσεις των αναγνωστριών. Στο τέλος του Facebook Live, 10 τυχερές κέρδσαν από ένα καλάθι με προϊόντα της P&G, όπως Ariel, Fairy, Pampers, Alwayw, Oral B, Head & Shoulders, Pantene, Lenor.

Global video Photo

Η μητρότητα άλλωστε είναι και η κινητήριος δύναμη πίσω από την καμπάνια της P&G, με τίτλο «Σ’ ευχαριστώ, Μαμά». Με 90 περίπου ημέρες να απομένουν μέχρι την Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων Ρίο 2016, η εταιρία πίσω από γνωστά προϊόντα όπως Ariel®, Pampers® και Head & Shoulders® παρουσιάζει τη συνέχεια της βραβευμένης καμπάνιας, στοχεύοντας να συνεχίσει τη μεγάλη παράδοση επιτυχίας και αποδοχής, αναδεικνύοντας το ρόλο της μαμάς μέσα από μια νέα οπτική – τη δύναμή της!

Γιατί οι μαμάδες είναι εκεί όταν όλα πάνε στραβά για να τα διορθώσουν, είναι το στήριγμά τους όταν όλα γύρω τους καταρρέουν και είναι οι πιο φανατικοί και πιστοί οπαδοί τους ότι κι αν συμβεί! Δείτε πως μία κουβέντα, ένα βλέμμα ή μία αγκαλιά της μαμάς μπορεί να δώσει κουράγιο.

 

Στόχος της καμπάνιας είναι να συνεχίσει την «κληρονομιά» της P&G, που ως «Υπερήφανος Υποστηρικτής των Μαμάδων» δίνει μία ξεχωριστή οπτική στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Η καμπάνια ξεκίνησε το 2012 με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου και στόχο έχει να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο της μαμάς στο «ταξίδι» ενός αθλητή μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η καμπάνια της P&G για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στηρίζεται σε ευρήματα έρευνας που σχεδιάζουν μάρκες όπως τα Pampers, το Ariel, το Pantene, για να δημιουργήσουν προϊόντα τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαμάδων και όλης της οικογένειας.

UGC_Desktop_TM_contest-frames-960x378

Κάποια από τα βασικά ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν στοιχεία για το ρόλο της μαμάς στη σύγχρονη εποχή:

Δεν είναι μόνο τι λένε ή κάνουν οι μαμάδες, αλλά το ποιες είναι.

  • Το 86% θέλουν τα παιδιά τους να αισθάνονται την παρουσία και τη δύναμη της μητέρας ακόμα και όταν δεν μπορούν να είναι μαζί τους όλη μέρα
  • Το 67% των μαμάδων συμφωνούν ότι είναι πιο σημαντικό να δίνουν το καλό παράδειγμα από το να συμμετέχουν σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς των παιδιών τους
  • Αφότου έγιναν μαμάδες, οι γυναίκες είπαν ότι εκτίμησαν ακόμη περισσότερο τις δικές τους μαμάδες, αναγνωρίζοντας της υπομονή τους (54%), την κατανόησή τους (42%) και τη συναισθηματική τους δύναμη (41%)
PG_THE-MOM-REPORT_Infographic-357x720

Η μητρότητα απαιτεί ιδιαίτερη δύναμη αλλά οι μαμάδες δέχονται την πρόκληση.

  • Το 64% συμφωνεί ότι η μητρότητα σήμερα είναι πιο σύνθετο ζήτημα απ’ ότι στο παρελθόν
  • Σχεδόν όλες οι μαμάδες (97%) παραδέχτηκαν ότι δεν μπορούσαν να προβλέψουν εκ των προτέρων τις απαιτήσεις της μητρότητας με την πλειοψηφία να συμφωνεί ότι χρειάστηκε να αναπτύξουν μεγαλύτερη συναισθηματική δύναμη όταν έγιναν μαμάδες
  • Οι μαμάδες που έχουν βοήθεια στην καθημερινή φροντίδα των παιδιών τους (54%) εξακολουθούν να αισθάνονται πως έχουν το βασικό ρόλο στη φροντίδα της οικογενείας τους (81%)

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.