Tι είναι το Gucci Equilibrium και γιατί αξίζει να το ακολουθήσουμε

Μάρθα Κουμπάνη
Σάββατο, 13 Ιουνίου 2020

H Gucci μεταδίδει ένα μήνυμα κοινωνικής ευθύνης με τις ενέργειές της. Ο ιταλικός οίκος δημιούργησε το Gucci Equilibrium, έναν λογαριασμό Instagram, που το λανσάρισμά του συμπίπτει με την ανανέωση του equilibrium.gucci.com. Οι δύο αυτές πλατφόρμες αποσκοπούν στη διατήρηση της δέσμευσης του οίκου για την προστασία του περιβάλλοντος και την προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

“Η Gucci καθοδηγείται από ζητήματα που επηρεάζουν τον κόσμο και δημιουργούν το συλλογικό μας μέλλον», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Marco Bizzarri, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gucci. “Είναι υψίστης σημασίας να οικοδομήσουμε αυτό το μέλλον για να είμαστε πιο δίκαιοι. Δεν επιτρέπεται η επικράτηση της αδικίας και των διακρίσεων σε όλες τις μορφές. Λαμβάνοντας υπόψη τα τρέχοντα γεγονότα, η ακλόνητη δέσμευσή μας για την καταπολέμηση του ρατσισμού και την καταπολέμηση της ισότητας είναι τώρα ακόμη ισχυρότερη.”

 

Το 2018 η Gucci έκανε το ντεμπούτο της με τον ιστότοπο Gucci Equilibrium ως τρόπο τεκμηρίωσης των στόχων και των δραστηριοτήτων της προς τους καταναλωτές και τους ενθάρρυνε να συμμετάσχουν ενεργά στον διάλογο. Δημιούργησε, επίσης, το hashtag #GucciCommunity, έτσι ώστε να παραμείνει καλύτερα συνδεδεμένη με το κοινό της.

“Ως εταιρεία, θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία θετικών αλλαγών για τους ανθρώπους και τη φύση”, συνέχισε ο Bizzarri. “Έχουμε επίσης την ευθύνη, ως παγκόσμιο εμπορικό σήμα, να είμαστε ενεργοί συνεργάτες εντός της κοινότητας για να υποκινήσουμε την αλλαγή και το Gucci Equilibrium έχει την ικανότητα να συγκαλεί και να ενώσει μια κοινότητα φωνών για να βοηθήσει στην πλοήγηση προς τα εμπρός”.

Μέχρι στιγμής, η Gucci Equilibrium έχει δημοσιεύσει άρθρα σχετικά με το τι κάνει για να δημιουργήσει ένα χώρο για την προώθηση της διαφορετικότητας στη βιομηχανία μόδας, η οποία εμπίπτει στο πρόγραμμα Gucci Changemakers, την εκστρατεία #StandWithWomen, που καταπολεμά τη βία με βάση το φύλο κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και πώς προσπαθεί να είναι μια βιώσιμη εταιρεία, προσφέροντας τις στρατηγικές της για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.