ΣΤΙΛ HAUTES GRECIANS

Οι ιστορικές εγκαταστάσεις του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού της ΔΕΗ πίσω από το Hautes Grecians 2024 Vol.6


Branded Content Team

11 Ιουνίου 2014

Οι ιστορικές εγκαταστάσεις του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού της ΔΕΗ πίσω από το Hautes Grecians 2024 Vol.6
Ένα ξεχωριστό event σε ένα ξεχωριστό location στο Νέο Φάληρο

Κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει αυτό που συνέβη την Τετάρτη 5 Ιουνίου. Το βλέμμα όλων ήταν στραμμένο στο Hautes Grecians 2024 Vol.6 και στους σχεδιαστές με τις εντυπωσιακές τους δημιουργίες που περπατούσαν με φόντο τις ιστορικές εγκαταστάσεις του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού της ΔΕΗ στο Νέο Φάληρο, που σχολιάστηκαν -καθόλου τυχαία- για την εντυπωσιακή τους ατμόσφαιρα από το κοινό.

Jenny.Gr

O ΑΗΣ είναι το πρώτο ατμοηλεκτρικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και είναι τοποθετημένο σε μία επιφάνεια που φτάνει τα 22.150τμ.

Η αρχιτεκτονική του έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το κέλυφος του ΑΗΣ και ο μηχανολογικός εξοπλισμός που βρίσκεται μέσα στο κτίριο έχουν κηρυχθεί διατηρητέοι, όπως επίσης και άλλα δύο κτίρια μέσα στις εγκαταστάσεις. Εξ ου και το φόντο πίσω από τη πασαρέλα των μοντέλων είναι τόσο iconic και ξεχωριστό.

Jenny.Gr

Η ανέγερση του κεντρικού κτιρίου ξεκίνησε το 1869 και το 1889 ξεκίνησε η ηλεκτροδότηση της Αθήνας με μικρή μονάδα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος. Το 1903, ιδρύθηκε ο ΑΗΣ Φαλήρου που αποτελεί τον πρώτο ατμοηλεκτρικό σταθμό της χώρας για την κάλυψη αναγκών ηλεκτροφωτισμού της Αθήνας και ηλεκτροδότησης σιδηροδρόμων και βιομηχανίας. Tο 1927, δημιουργήθηκε ο νέος και πολύ μεγαλύτερος σταθμός του Κερατσινίου και ο πόλος του ΑΗΣ Φαλήρου στην ηλεκτροδότηση της Αθήνας περιήλθε σε δεύτερη μοίρα.

Ο ΑΗΣ Φαλήρου λειτούργησε μέχρι το 1986, οπότε και κηρύχθηκε διατηρητέο μνημείο. Το 1991-1992, ο Δήμος Πειραιά χρησιμοποίησε την κεντρική αίθουσα των γεννητριών για να οργανώσει θεατρικές του εκδηλώσεις.

Jenny.Gr

Στις 5 Ιουνίου 2024, οι καλεσμένοι του Hautes Grecians, θαύμασαν έναν προς έναν τους χώρους του ΑΗΣ Φαλήρου και τις ιδιαιτερότητές τους.

Από το εξωτερικό τοπίο που είναι σαν μία φωτογραφία άλλης εποχής να ξεπήδησε από το παρελθόν και να έχει μείνει σαν ανάμνηση στο σήμερα, μέχρι τον μηχανολογικό εξοπλισμό που έχει απομείνει, ο ΑΗΣ Φαλήρου είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ιδιαίτερα σημεία της πόλης.

Jenny.Gr

Αναλυτικά τι συνέβη στο Hautes Grecians Vol.6

Τέχνη και μόδα είναι άμεσα συνδεδεμένες και αυτό ακριβώς παρακολουθήσαμε και στο opening act των Rianna+Nina που δημιούργησαν σε συνδυασμό με τον έλληνα καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά, μια συλλογή με ένα αποκλειστικό print γεμάτο «θετική ενέργεια». Με φόντο τους ιστορικούς τοίχους του κεντρικού κτηρίου, η συλλογή από πολυτελή κομμάτια των Rianna+Nina γέμισε το χώρο με χρώμα και θετική ενέργεια. Μεταξωτά φορέματα-καφτάνια, κιμονό και φούστες άνοιξαν το Hautes Grecians 2024 συγχωνεύοντας τη σύγχρονη μόδα με ουσιαστικές καλλιτεχνικές εκφράσεις. Η ιδιαίτερη συνεργασία με τον καταξιωμένο Έλληνα καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά οδήγησε σε ένα exclusive print που ενσωματώνει λόγια ελπίδας και αισιοδοξίας, ενώ το 50% όλων των εσόδων αυτής της συλλογής θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα για παιδιά ELIZA.

Jenny.Gr

Στη συνέχεια, στο runway εμφανίστηκαν οι χαρακτηριστικές σιλουέτες του Angelos Bratis, με μακιγιάζ που επιμελήθηκε η Bobbi Brown, υπό τους ξεχωριστούς ήχους των Stereo Nova. Ο χώρος γέμισε με αέρινα και κομψά σχέδια, άλλοτε διαγώνια κομμένα, άλλοτε με πτυχώσεις, άλλοτε με σημασία στη ροή του υφάσματος. Συγκλονιστικές, όπως πάντα, οι δημιουργίες του μας έδειξαν πώς η αρχιτεκτονική εφαρμόζεται στη μόδα και μάλιστα με απόλυτα minimal και chic τρόπο.

Jenny.Gr

Με μια συλλογή ειδικά σχεδιασμένη για το Hautes Grecians εμφανίστηκαν τα μοντέλα με τις δημιουργίες της σχεδιάστριας Dimitra Antonea. Η καταξιωμένη σχεδιάστρια συστήθηκε εκ νέου με την πρώτη μη νυφική συλλογή της που επαναπροσδιορίζει τη γυναικεία φιγούρα με σχέδια που ξεπερνούν τα όρια των trends. Χρησιμοποιώντας την κατασκευή ως μέσο απελευθέρωσης, δημιούργησε ένα διάλογο ανάμεσα στο γυμνό εύθραυστο σώμα και το δυναμικό πνεύμα. Μπούστα σφιχτοδεμένα σε κορσέδες, χέρια που υποδηλώνουν το σθένος τους με τεράστια ογκώδη μανίκια, σαγηνευτική μέση τυλιγμένη σε ορατά και αόρατα δίχτυα και γοφοί ελεύθεροι -ο ορισμός της προσμονής- κάτω από αρχιτεκτονικά δομημένες φούστες.

Jenny.Gr

O ελληνοαυστραλός Jordan Gogos, ένας πολυεπίπεδος καλλιτέχνης γνωστός για τα καινοτόμα σχέδια και τις δημιουργικές του συνεργασίες έφερε στο Hautes Grecians αυτή τη θεατρική αίσθηση που τον χαρακτηρίζει. Σε μια συλλογή που γεφυρώνει τα χειροποίητα θεμέλια της ελληνικής βιοτεχνίας με την υπερεμπορική τουριστική εμπορευματοποίηση της Αθήνας. Μάλιστα, ένα από τα κομμάτια που παρουσιάστηκαν έχει πάνω από 70 διαφορετικά τουριστικά και λαϊκά έργα τέχνης ραμμένα στο χέρι, αποτυπώνοντας αυτό που, σύμφωνα με την οπτική του Gogos, οι δρόμοι της Ελλάδας προσφέρουν το 2024.

Οι τεχνοτροπίες της υψηλής ραπτικής πρωταγωνίστησαν στη νέα συλλογή "REBIRTH" του οίκου Laskos που έκλεισε το fashion show. Γνώσεις χρόνων, όραμα, ιδέα και τα έμπειρα χέρια του ατελιέ έδωσαν ένα μοναδικό αποτέλεσμα στο catwalk, με διαφάνειες από οργάντζα και φιλέ με έμφαση στους όγκους, σε χειροποίητα καπιτονέ υφάσματα σε παλ αποχρώσεις, σε κλασικές φόρμες αρμονικά συνδυασμένες με τη street fashion αισθητική, δηλώνοντας το δυναμισμό της γυναίκας του σήμερα και τον τρόπο που αντιλαμβάνεται την προσωπική της ελευθερία.

Jenny.Gr

Advertorial

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.