UPDATE

Συνεχίζεται η απεργία στα τρένα με κινητοποιήσεις μέχρι και τη Δευτέρα


JTeam

10 Μαρτίου 2023

Συνεχίζεται η απεργία στα τρένα με κινητοποιήσεις μέχρι και τη Δευτέρα
@Eurokinissi
Τα τρένα της χώρας θα παραμείνουν ακινητοποιημένα και σήμερα

Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν και σήμερα, Παρασκευή τα τρένα και ο προαστιακός, σύμφωνα, με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, ενώ κινητοποιήσεις αναμένονται μέχρι τη Δευτέρα.

Μετά και τη χθεσινή συνάντηση με τον νέο υπουργό Μεταφορών, Γιώργο Γεραπετρίτη, ανακοίνωσαν πως αναμένουν τις προτάσεις του, για ασφαλή επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, ενώ θα συναντηθούν εκ νέου στις αρχές της εβδομάδας.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ) έχει αναφέρει πως απαιτεί ασφαλή, ποιοτικό και δημόσιο σιδηρόδρομο και πως θα επαναπροσδιορίσει τη στάση της μετά το πέρας των συναντήσεων.

Jenny.Gr
@Eurokinissi

«Ο αγώνας μας για την απόδοση ευθυνών και ασφάλεια των μεταφορών δεν τελειώνει εδώ. Το ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ σε όλους τους συνανθρώπους μας που χάθηκαν στο τραγικό δυστύχημα, ως ελάχιστο φόρο τιμής» τονίζουν στην ανακοίνωσή τους.

«Κατατέθηκαν προτάσεις από την ΠΟΣ που είναι διαχρονικές, αλλά σήμερα επίκαιρες για ανοικτό, ασφαλή και ποιοτικό σιδηρόδρομο», δήλωσε μετά τη συνάντηση ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Γιάννης Ντίτσας.

Τα αιτήματα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών

Ανάμεσα στις προτάσεις των σωματείων, σύμφωνα με πηγές από τους σιδηροδρομικούς που επικαλείται το ΑΠΕ, είναι:

  • Σταδιακή επαναλειτουργία των αρτηριακών αμαξοστοιχιών και στελέχωση τους από το προσωπικό κίνησης και ελέγχου αμαξοστοιχιών με τρεις υπαλλήλους.
  • Άμεση επαναλειτουργία των εμπορικών αμαξοστοιχιών στην Βόρεια Ελλάδα και στη συνέχεια της αποκατάστασης της σιδηροδρομικής υποδομής, σταδιακή δρομολόγηση όλων των εμπορικών αμαξοστοιχιών.
  • Μείωση των ορίων ταχύτητας στα μη τηλεδιοικούμενα τμήματα δικτύου
  • Επικαιροποίηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας και πιστή εφαρμογή του
  • Σωστή ροή ανταλλακτικών για αύξηση και αξιοπιστία του τροχαίου υλικού
  • Μείωση δρομολογίων των επιβατικών κατά 50% περίπου (αρτηριακά τρένα)
  • Σταδιακή αύξηση όλων των δρομολογίων των προαστιακών συρμών