UPDATE

Τα φετινά σχολικά είδη έχουν αέρα Barbie


JTeam

4 Σεπτεμβρίου 2023

Τα φετινά σχολικά είδη έχουν αέρα Barbie
Back to school με σχολικά είδη με θέμα την Barbie από την εταιρεία giovas

Το φετινό καλοκαίρι ανήκει δικαιωματικά στη νέα ταινία Barbie, που σπάει ταμεία ακόμα και σήμερα, παραπάνω από ένα μήνα από την πρεμιέρα της, και έχει δημιουργήσει trend και στα σχολικά είδη!

Jenny.Gr

Με το κουδούνι να χτυπάει σύντομα για την επιστροφή στο σχολείο, αγαπημένη μας κούκλα δεν μπορεί να λείπει από τα σχολικά είδη. Τσάντες πλάτης, τσάντες με ροδάκια, τσαντάκι φαγητού, τετράδια, μπλοκ ζωγραφικής και κασετίνες με τη διάσημη ηρωίδα των παιδιών μας χρόνων από την εταιρεία giovas group of brands, αποτελούν την πρώτη επιλογή των παιδιών για την νέα σχολική χρονιά.

Jenny.Gr

Άλλωστε, η εταιρεία με τα δύο της μεγάλα brands, το GIM και το BMU, διαθέτει προϊόντα που φτάνουν σε κάθε σπίτι χαρίζοντας απλόχερα αγάπη, θετική αύρα και διάθεση για ψυχαγωγία σε παιδιά και ενήλικες. Συγκεκριμένα, το brand GIM, ξεκίνησε ως Back to School brand και στο πέρασμα των ετών κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών. Προϊόντα με αγαπημένους χαρακτήρες και ήρωες για παιδιά και συνεργασίες με τις πιο γνωστές εταιρείες ψυχαγωγίας όπως η Walt Disney, η Warner Bros., η VIACOM, η MATTEL, η HASBRO, η NICKELODEON, η SAN RIO, η PARAMOUNT και πολλές άλλες ενώ η γκάμα των προϊόντων απαρτίζεται από σχολικές τσάντες και γραφική ύλη, παιχνίδια, επιτραπέζια σκεύη, εξοπλισμό παραλίας και είδη δώρων.

Jenny.Gr

Σημειώνεται ότι τα έσοδα της Barbie στις ΗΠΑ ανέρχονται στα 592,8 εκατομμύρια δολάρια, και 745,5 εκατομμύρια δολάρια στο εξωτερικό, οπότε καταλαβαίνουμε ότι αποτελεί και το μεγαλύτερο trend αυτή τη στιγμή!

Με πρωταγωνιστές τους πολύ αγαπητούς ηθοποιούς Μάργκο Ρόμπι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ, ως Barbie και Ken, αντίστοιχα, η ταινία στέλνει την εμβληματική κούκλα της Mattel Inc σε μια περιπέτεια στον πραγματικό κόσμο.

Η ταινία, κατάφερε να μας ταξιδέψει όλους στην παιδική μας ηλικία και να θυμηθούμε την αγαπημένη μας κούκλα, με την οποία μεγαλώσαμε.