UPDATE

Μετά το Μουντιάλ Γυναικών περισσότεροι χορηγοί ενδιαφέρονται για τον γυναικείο αθλητισμό


JTeam

28 Δεκεμβρίου 2023

Μετά το Μουντιάλ Γυναικών περισσότεροι χορηγοί ενδιαφέρονται για τον γυναικείο αθλητισμό
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 θα συμπέσουν με τις αυξανόμενες ευκαιρίες χορηγίας για τις αθλήτριες, λένε οι ειδικοί, αφού το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών υπογράμμισε την αυξανόμενη δημοτικότητα του γυναικείου αθλητισμού το 2023

Οι διοργανωτές λένε ότι το Παρίσι 2024 θα είναι οι πρώτοι Αγώνες που θα περιλαμβάνουν ίσο αριθμό ανδρών και γυναικών αθλητών, ένα ορόσημο που έρχεται εδώ και πολύ καιρό μετά από χρόνια δουλειάς της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ) για τη δημιουργία ίσων ευκαιριών.

Αλλά όσον αφορά τους χορηγούς, ο ανδρικός αθλητισμός εξακολουθεί να είναι... βασιλιάς. Μια έρευνα του Sports Innovation Lab το 2023, η οποία περιελάμβανε περισσότερες από 25 επωνυμίες του Fortune 500, διαπίστωσε ότι μόνο το 9% περίπου των αθλητικών μέσων και των χορηγιών των ερωτηθέντων δαπανήθηκαν για τον γυναικείο αθλητισμό. Ωστόσο, το 83% των ερωτηθέντων από αυτήν την έρευνα δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να αυξήσουν τις επενδύσεις τους το 2024.

«Ακούσαμε από πολλούς από αυτούς ότι στόχευαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και να κάνουν περισσότερα με αθλήτριες», δήλωσε η διευθύντρια μάρκετινγκ του Sports Innovation Lab, Τζίνα Γουόλντχορν. «Τα brands γιορτάζουν πραγματικά όλα τα ορόσημα στον γυναικείο αθλητισμό κάθε χρόνο. Νομίζω ότι θα τους δούμε επίσης να το γιορτάζουν ως ένα ακόμη από αυτά τα κρίσιμα ορόσημα».

Το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών του 2023 θα μπορούσε να προμηνύει ότι το γυναικείο άθλημα θα γίνει ακόμα πιο ελκυστικό για τους χορηγούς το 2024, καθώς οι τεταμένες τηλεοπτικές διαπραγματεύσεις πριν από το τουρνουά έδωσαν τη θέση τους σε τηλεθέαση ρεκόρ σε όλο τον κόσμο.

Διάβασε περισσότερα στο gazzetta.gr