UPDATE ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΥΜΕ

Ροζ θα γίνει σήμερα η στοά Σπυρομήλιου στο City Link


30 Οκτωβρίου 2013

Με αφορμή τη συμμετοχή της στην Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies και με την υποστήριξη του πολυκαταστήματος attica.

Στα πλαίσια της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estēe Lauder Companies κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Η Evelyn Lauderξεκίνησε αυτή τη συνήθεια το 2000 για να αφυπνίσει την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένου του EmpireStateBuilding (ΗΠΑ),την Όπερα του Σίδνεϊ (Αυστραλία) και τον Πύργος της Πίζας (Ιταλία). Περισσότερες από 40 Πρώτες Κυρίες σε όλο τον κόσμο, καθώς και άλλες προσωπικότητες συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων–Σημείων Οροσήμων, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και φωταγωγώντας εκατοντάδες κτίρια σε ροζ χρώμα μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η "Πρόληψη Σώζει Ζωές".

Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Μέγαρο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού – City Link και το πολυκατάστημα attica.

Φέτος επιλέχτηκε ένα ιδιαίτερο σημείο της πόλης των Αθηνών. Ένα σημείο που συνδέει την Αθήνα του χθες και του σήμερα και αποτελεί ένα έργο του ελληνικού Μεσοπολέμου, που ισορροπεί ανάμεσα στο νεοκλασικό παρελθόν της πόλης και στην πρόκληση του μοντερνισμού και δεν είναι άλλο από την Στοά Σπυρομήλιου, στο City Link.

citylink

Η γλυπτική εγκατάσταση «ΠΕΡΑΣΜΑ» στο εσωτερικό της Στοάς αποτελεί το μεγαλύτερο υπαίθριο έργο της Ελλάδας κι ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Ευρώπης. Η έμπνευση για το έργο προέρχεται από τον μύθο των Ελευσίνιων Μυστηρίων και έχει ως βάση δύο μορφές του αρχαίου κόσμου: Την Περσεφόνη και τον Διόνυσο. Η γλυπτική αυτή εγκατάσταση είναι μία προσφορά της Τράπεζας Πειραιώς στην Πόλη των Αθηναίων, και προσφέρει στον περαστικό την τέχνη ως εμπειρία της καθημερινής του δραστηριότητας. Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου και ώρα 20:30, το σημαντικό σημείο αυτό για την Αθήνα, πρόκειται να φωταγωγηθεί σε ροζ χρώμα μεταφέροντας γι αυτόν τον Οκτώβρη το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στο κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της υποστήριξης της Εκστρατείας, το πολυκατάστημα attica αφιερώνει τις βιτρίνες του στη μετάδοση του μηνύματος της έγκαιρης διάγνωσης και της πρόληψης.

Για πληροφορίες για την Παγκόσμια Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Co. επισκεφθείτε την σελίδα: www.bcacampaign.com

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.