Η Φρίντα Κάλο ήταν τότε 15 ετών. Ο άνθρωπος που περιγράφει την «Εμφάνιση της Φρίντα» (όπως τη μεταφέρει στο ομώνυμο κεφάλαιο της βιογραφίας του, η Γκλάντις Μαρτς) ήταν 36. Ο Ντιέγκο Ριβέρα ήταν ένας ήδη καταξιωμένος ζωγράφος και τοιχογράφος, στο Μεξικό αλλά και σε άλλες χώρες του κόσμου. Η νεαρή Κάλο μάλλον δεν φανταζόταν, τότε, ότι θα γινόταν μία από τις μεγαλύτερες ζωγράφους του 20ου αιώνα και το σύμβολο της μεξικανικής θηλυκότητας μέχρι σήμερα. Ηξερε, όμως, ότι θα γινόταν καλλιτέχνιδα –προετοιμαζόταν για αυτό στο Εθνικό Προπαρασκευαστικό Σχολείο στην πόλη του Μεξικού- και είχε, ήδη, αρχίσει να φλερτάρει με την ιδέα ότι κάποτε θα γίνει ερωμένη του ζωγράφου που είχε απέναντί της.
«Θα σε πείραζε αν σε παρακολουθούσα την ώρα που δουλεύεις», τον ρώτησε η νεαρή Κάλο κοιτώντας τον. Ο μεξικανός ζωγράφος βρίσκονταν στο αμφιθέατρο Μπολιβάρ, στο Σχολείο όπου φοιτούσε η ίδια, και εκείνη την ώρα ζωγράφιζε την πρώτη του σημαντική τοιχογραφία, «Δημιουργία», πάνω σε μία σκαλωσιά, ενώ η, τότε σύζυγός του, Γκουανταλούπε «Λούπε» Μαρίν, εργαζόταν από το έδαφος. «Όχι κορίτσι, θα με γοήτευε», απάντησε. Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου εδώ.