UPDATE #NOW

Βρετανία: Τέλος στις διαφημίσεις με στερεότυπα για τα δύο φύλα


15 Δεκεμβρίου 2018

tanja-heffner-562872-unsplash.jpg
Τέλος από τον Ιούνιο του 2019 οι στερεοτυπικές διαφημίσεις στη Μ. Βρετανία. Ο οργανισμός ASA (Advertising Standards Authority) που επιβλέπει τις διαφημίσεις στη Βρετανία αποφάσισε να απαγορεύσει τις διαφημίσεις που διαιωνίζουν στερεότυπα, όπως γυναίκες με μαγιό ως αντικείμενα σεξουαλικών φαντασιώσεων ή άντρες να αποτυγχάνουν σε οικιακές δουλειές. Η απόφαση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο του 2019 με τον οργανισμό να τονίζει πως τα στερεότυπα στις διαφημιστικές καμπάνιες «συμβάλλουν στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους μέσα στην κοινωνία». Τα νέα στάνταρ δεν έχουν σκοπό να απαγορευτούν όλες οι μορφές στερεοτύπων γύρω από τα δύο φύλα αλλά αφορούν «σε διαφημίσεις με προβληματικά στερεότυπα που θα μπορούσε δυνητικά να προκαλέσουν κακό», αναφέρει ο ASA. Πηγή: Protagon.gr

Τέλος από τον Ιούνιο του 2019 οι στερεοτυπικές διαφημίσεις στη Μ. Βρετανία. Ο οργανισμός ASA (Advertising Standards Authority) που επιβλέπει τις διαφημίσεις στη Βρετανία αποφάσισε να απαγορεύσει τις διαφημίσεις που διαιωνίζουν στερεότυπα, όπως γυναίκες με μαγιό ως αντικείμενα σεξουαλικών φαντασιώσεων ή άντρες να αποτυγχάνουν σε οικιακές δουλειές. Η απόφαση αυτή θα τεθεί σε εφαρμογή τον Ιούνιο του 2019 με τον οργανισμό να τονίζει πως τα στερεότυπα στις διαφημιστικές καμπάνιες «συμβάλλουν στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους μέσα στην κοινωνία». Τα νέα στάνταρ δεν έχουν σκοπό να απαγορευτούν όλες οι μορφές στερεοτύπων γύρω από τα δύο φύλα αλλά αφορούν «σε διαφημίσεις με προβληματικά στερεότυπα που θα μπορούσε δυνητικά να προκαλέσουν κακό», αναφέρει ο ASA.

Σύμφωνα με τον οργανισμό, τα «προβληματικά στερεότυπα» περιλαμβάνουν διαφημίσεις που απεικονίζουν μέλη της οικογένειας να τα κάνουν άνω κάτω ενώ μια γυναίκα έχει την αποκλειστική ευθύνη στο να καθαρίσει, διαφημίσεις που υπονοούν πως «μια συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι ακατάλληλη για αγόρια επειδή είναι στερεοτυπικά συνδεδεμένη με κορίτσια, κι αντίστροφα διαφημίσεις με άντρες να «προσπαθούν και να αποτυγχάνουν» στο να βγάλουν εις πέρας «απλές εργασίες για γονείς ή του νοικοκυριού». Ως στερεοτυπικές αναγνωρίστηκαν επίσης και διαφημίσεις που περιέχουν σεξουαλικοποίηση και με αντικειμενοποίηση.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ.