Πόσα κερδίζουν οι influencers από τις δημοσιεύσεις τους στα social media;

The Jennettes
Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019

Η εποχή στην οποία ζούμε, είναι γεμάτη από Influencers τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότεροι celebrities και τηλεπερσόνες επιδρούν δραστικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κερδίζοντας άπειρους followers.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της εταιρείας Socialbakers, τα εισοδήματα των influencers έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, καθώς η διαφημιστική εταιρεία Izea διαπίστωσε ότι η μέση τιμή της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί από 121 ευρώ το 2014 σε 1490 ευρώ το 2019.

Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης μελέτης, λήφθηκε υπόψιν το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Instagram, στο Facebook, στο YouTube, στο Twitter, αλλά και σε άλλα μέσα, εξετάζοντας τα σχετικά ποσοστά από το 2014 έως το 2019.

Σύμφωνα λοιπόν, με τους ερευνητές, το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019. Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019, ενώ τα βίντεο του YouTube προσφέρουν τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019. Στο Twitter, η αύξηση που σημειώθηκε είναι από 26 ευρώ το 2014 σε 382 ευρώ το 2019.

Το κόστος της χορηγίας για μια δημοσίευση σε ιστολόγιο έχει αυξηθεί επίσης, δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019. Για τα blogs το κόστος μιας διαφημιστικής ανάρτησης αυξήθηκε από 369 ευρώ σε 1.308 ευρώ μέσα σε πέντε χρόνια.

Στη σχετική έρευνα διαπιστώθηκε επίσης, ότι μέσα στον προηγούμενο χρόνο οι δημοσιεύσεις των influencers αυξήθηκαν κατά 150%, με τη χρήση του hashtag #ad να υπερδιπλασιάζεται. Μάλιστα, σύμφωνα με το Business Insider, φαίνεται πως οι μάρκες αναμένεται να πληρώσουν μεγάλα ποσά ως χορηγοί δημοσιεύσεων, ιστοριών, βίντεο και blog μέχρι το 2020, φτάνοντας μέχρι και το ένα δισεκατομμύριο.

Μήπως σκέφτεστε ήδη να γίνετε κι εσείς, influencer;