Ο όμιλος με έδρα τη Βερόνα περιλαμβάνει πλέον τις μάρκες Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis, Falconeri, Signorvino, Atelier Emé, Antonio Marras και, μετά την εξαγορά της Cantiere del Pardo, Grand Soleil, Pardo και Van Dutch.
Όντας μια διεθνώς επιτυχημένη επιχείρηση, με ολοένα και μεγαλύτερη, διαφοροποιημένη προσφορά προϊόντων που κυμαίνονται από τη μόδα έως το luxury, συμπεριλαμβανομένων ποικίλων τομέων όπως τα σκάφη αναψυχής καθώς και τα τρόφιμα και το κρασί, θεωρούμε ότι η μετονομασία αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την περαιτέρω επέκταση των δυνατοτήτων του Ομίλου.
Το Oniverse, είναι η δική μας εκδοχή της αγγλικής λέξης "Universe", η οποία περιλαμβάνει όλο το χώρο, όλο το χρόνο και όλα όσα περιέχουν. Αντιπροσωπεύει το σύμπαν του Ομίλου, που αποτελείται από τα εμπορικά σήματα, τους ανθρώπους και τις αξίες του. Και είναι επίσης ο αναγραμματισμός του Veronesi, το επώνυμο του ιδρυτή μας, ο οποίος εξακολουθεί να μας οδηγεί στην ανάπτυξή μας, με τη συνδρομή πλέον των γιών του. Όλοι οι εργαζόμενοι συμμετείχαν στη δημιουργική διαδικασία εύρεσης ενός νέου ονόματος, μέσω ενός εσωτερικού διαγωνισμού, επιβεβαιώνοντας τη σημασία που αποδίδουμε στους ανθρώπους μας για την πρόοδο και την ανάπτυξη της επιχείρησης.
«Ο Όμιλος έχει καταφέρει να αναπτύσσεται συνεχώς από την ίδρυσή του. Τώρα είναι ένας οργανισμός με μεγάλη ιστορία, ένα σταθερά διευρυνόμενο σύμπαν, με πολλά εμπορικά σήματα, το καθένα από τα οποία χαρακτηρίζεται από μια συγκεκριμένη ταυτότητα. Για το λόγο αυτό, γνωρίζαμε ότι το νέο όνομα που θα επιλέγαμε θα έπρεπε να είναι ανεξάρτητο και αυτόνομο, αλλά ικανό να αντιπροσωπεύει την ουσία όλων αυτών. Θέλουμε κάθε προϊόν να ξεχωρίζει από μόνο του, παραμένοντας ταυτόχρονα μέρος ενός Ομίλου. Το Oniverse ορίζει ακριβώς αυτή την ενότητα των ελεύθερων οντοτήτων: είναι ένας ετερογενής οργανισμός όπου κάθε στοιχείο έχει τη δική του διαφορετική δομή αλλά αποτελεί μέρος του ίδιου project» Sandro Veronesi, Πρόεδρος της Oniverse.