Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό, θα πρέπει σε ένα βίντεο 5 λεπτών να μιλήσουν για ένα επαγγελματικό επίτευγμα, ένα προσωπικό επίτευγμα καριέρας, ή επιχειρηματική δραστηριότητα, νεανική επιχειρηματικότητα, ή και ένα κοινωνικό επίτευγμα (όπως πχ. η προσφορά στην τοπική κοινωνία) που πραγματοποίησαν και να περιγράψουν τις αντιξοότητες που αντιμετώπισαν και πώς τελικά «η ισχύς εν τη ενώσει» τους οδήγησε στην πραγμάτωση του σκοπού τους. Με τη σειρά τους αυτές οι ιστορίες θα αποτελέσουν έμπνευση για τους υπόλοιπους.
Η καμπάνια με τον διαγωνισμό θα τρέξουν διαδικτυακά και μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Στον διαδικτυακό τόπο Myhollywood.gr το κοινό θα μπορεί από τις 10 Ιανουαρίου να υποβάλλει συμμετοχή με τη δική του ιστορία και από 16 Φεβρουαρίου να ψηφίσει τις ιστορίες που το εμπνέουν έχοντας παράλληλα πρόσβαση σε αρθρογραφία και ιστορίες επιτυχίας εντός και εκτός Ελλάδας.
Το “Hollywood”, είναι το όνειρο κάθε ανθρώπου και σε ένα δυσμενές τοπίος, σε μία εποχή κρίσης έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε αυτό το όνειρο πραγματικότητα!
Βασισμένη σε μια ιδέα της Δήμητρας Παπαδοπούλου, η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιείται από την Playwalk Communications, με την στήριξη των Θεάτρου ΙΛΙΣΙΑ και την «Θέασις – Δράσεις Πολιτισμού», αλλά και με την επικοινωνιακή στήριξη όσων επιθυμούν να συμβάλλουν στην προώθηση του κοινωνικού μηνύματος του My Hollywood.