UPDATE WHAT'S NEW

Ο TOMMY HILFIGER γιορτάζει τη βιώσιμη TOMMYXLEWIS συλλογή για την άνοιξη 2020 στο επόμενο runway event


13 Ιανουαρίου 2020

Ο TOMMY HILFIGER γιορτάζει τη βιώσιμη TOMMYXLEWIS συλλογή για την άνοιξη 2020 στο επόμενο runway event

Η Tommy Hilfiger η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει ότι ο Αμερικανός σχεδιαστής Tommy Hilfiger και ο παγκόσμιος πρωταθλητής αγώνων ταχύτητας της Formula OneTM Lewis Hamilton θα γιορτάσουν την έμφαση στη βιωσιμότητα, που βρίσκεται στο επίκεντρο της τέταρτης TommyXLewis συλλογής. Η συλλογή θα παρουσιαστεί στο Άνοιξη 2020- TOMMYNOW event στο Λονδίνο, την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου στις 22.00 ώρα Ελλάδας.

Η συλλογή TommyXLewis εστιάζει στη βιωσιμότητα, με πάνω από το 75% των στιλ της για την Άνοιξη 2020 να προέρχονται από πιο φιλικά στο περιβάλλον υλικά ενώ μέσω συνεργασιών η συλλογή μειώνει τις αρνητικές επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Η τελευταία TommyXLewis συλλογή περιλαμβάνει κομμάτια φτιαγμένα από 100% επεξεργασμένο -με βιώσιμους τρόπους- βαμβάκι, συμπεριλαμβανομένου οργανικού βαμβακιού και ανακυκλωμένων υλικών, εναλλακτικές προτάσεις από vegan leather, οικολογικές πλύσεις στα denim κομμάτια και miDori® bioWick, χρήση φυτικών λαδιών, αποτύπωμα χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, μεθόδους γρήγορου στεγνώματος και wicking φινιρίσματα στα υφάσματα.

«Είμαστε αποφασισμένοι να γίνουμε ένα από τα πιο βιώσιμα designer lifestyle brands στον κόσμο, και αυτή είναι μια δέσμευση που έχουμε από κοινού με τον Lewis», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Από την πρώτη μέρα, ο Lewis και εγώ βρισκόμαστε σε ένα συνεχές ταξίδι προκειμένου να ενσωματώσουμε καινοτόμες αρχές παραγωγής και βιώσιμα υλικά σε κάθε μία από τις συνεργασίες μας. Είμαστε υπερήφανοι που κάθε φορά πετυχαίνουμε νέους στόχους, με την συλλογή για την Άνοιξη 2020 να είναι η πιο βιώσιμη συνεργασία μας έως σήμερα».

«Η τέταρτη collaborative συλλογή μας, αποτυπώνει το πιο αυθεντικό "εγώ" μου. Καθώς δεν συλλαμβάνει μόνο το προσωπικό street style μου, αλλά παράλληλα είναι πιστή στο μήνυμα της βιωσιμότητας για το οποίο έχω μεγάλο πάθος», δήλωσε ο Lewis Hamilton. «Ο Tommy και εγώ συνεχώς ανακαλύπτουμε νέους τρόπους για να πάμε το όραμα της βιωσιμότητας σε μεγαλύτερα επίπεδα και η συλλογή για την Άνοιξη 2020 είναι η τελευταία μας κατάκτηση σε αυτή τη διαδρομή. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παρουσιάσουμε τα βιώσιμα σχέδια που δημιουργήσαμε μέσω της πλατφόρμας TOMMYNOW και που συνεχίζουμε να προωθούμε αυτό το μήνυμα».

Για την Άνοιξη 2020, το TOMMYNOW επιστρέφει στο Λονδίνο κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας, με φόντο την iconic Tate Modern gallery. Από το Σεπτέμβριο του 2016, η experiential TOMMYNOW “See Now, Buy Now” πλατφόρμα του brand έχει κάνει περιοδεία σε όλο τον κόσμο, με στάσεις στη Νέα Υόρκη, στο Παρίσι, στη Σανγκάη, στο Μιλάνο και στο Λος Άντζελες. Παράλληλα μαζί με την τελευταία TommyXLewis συλλογή, θα κάνει πρεμιέρα η συλλογή HILFIGER COLLECTION Spring 2020 για άνδρες και γυναίκες. Αντλώντας έμπνευση από το πρωτοποριακό πνεύμα της σύγχρονης Αμερικής, τα σχέδια της HILFIGER COLLECTION για την Άνοιξη 2020 είναι μία συνάντηση του country και του rock-and-roll μαζί με το κολεγιακό στιλ της Ανατολικής Ακτής, πηγαίνοντας τους φαν σε ένα road-trip στα iconic αμερικανικά τοπία.

Το όραμα του Tommy Hilfiger είναι να δημιουργεί μόδα που διευρύνει τους ορίζοντες και γεφυρώνει τα χάσματα. Μέρος αυτής της διαδρομής αποτελεί η στρατηγική βιωσιμότητας του brand η οποία καλύπτει στόχους όπως η ενσωματωμένη κυκλικότητα στα σχέδιά και η προμήθεια βαμβακιού προερχόμενο 100% από βιώσιμες πηγές. Μέσα στο 2020 το 50% των denim προϊόντων παράχθηκαν με διαδικασίες φινιρίσματος που έχουν χαμηλή επίπτωση στο περιβάλλον, ενώ απέκτησε ενεργό ρόλο στη διαχείριση του νερού κατά τη διαδικασία παραγωγής. Από τα βασικά επιτεύγματα του 2018 ήταν η άντληση του 70% της παγκόσμιας ποσότητας βαμβακιού από βιώσιμες πηγές. Η Tommy Hilfiger συνεργάστηκε με την WWF για να εκπαιδεύσει εργαζόμενους σε 17 βιομηχανικά πάρκα στην λεκάνη του ποταμού Taihu της Κίνας στο risks management που αφορά στο νερό.

Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετέχουν στη συζήτηση στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης µε τη χρήση των #TommyHilfiger, #TommyXLewis, καθώς και των @TommyHilfiger και @LewisHamilton