9 εύκολοι τρόποι για να ασκηθείτε σε μόλις 10 λεπτά

Σάββατο 11 Ιούλιος 2015
d4dca71d4b92796ec80264bc248bd31fκαυε.jpg

Σε όλους είναι πλέον γνωστό, ότι η άσκηση προσφέρει πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό. Οι ειδικοί συστήνουν 45 λεπτά έως μία ώρα την ημέρα (30 λεπτά για αρχάριους) σωματική δραστηριότητα για την απώλεια βάρους και τη καλή φυσική κατάσταση. Αλλά, αν είστε πολυάσχολοι και δεν προλαβαίνετε να ασκηθείτε, υπάρχει λύση. Το μυστικό είναι να χωρίζετε τη προπόνηση σε μικρά κομμάτια, ώστε να προλαβαίνετε και τις καθημερινές   υποχρεώσεις και ταυτόχρονα να λαμβάνετε όλα τα οφέλη.
Εδώ είναι απλοί, πρακτικοί τρόποι για να ασκήστε καθημερινά, ακόμα και όταν δεν έχετε χρόνο:

  1. Όταν πηγαίνετε έξω για να πάρετε τη πρωινή εφημερίδα σας, κάντε μια βόλτα 5 λεπτά με τα πόδια και μετά γυρίστε σπίτι.
  2. Αν δουλεύετε από το σπίτι ή έχετε ένα μωρό, τότε μπορείτε να αγοράσετε ένα ποδήλατο γυμναστικής ώστε, να ασκήστε σε καθημερινή βάση, ακόμα και αν δεν έχετε χρόνο.
  3. Πάρτε ένα σκοινάκι και κάνετε για 5 λεπτά. Μπορεί να σας φαίνεται αστεία αυτή η άσκηση, όμως θα κάψετε μέχρι και 90 θερμίδες κάνοντας 10 λεπτά σκοινάκι.
  4. Πριν πέσετε για ύπνο κάντε μερικά push apps. Αν υιοθετήσετε αυτή τη συνήθεια, τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή σε μερικές μέρες.
  5. Αν η δουλειά σας είναι κοντά, μη πάρετε το αυτοκίνητο αλλά πηγαίνετε με τα πόδια.
  6. Παίξτε μαζί με το παιδί σας όταν το πηγαίνετε στο πάρκο. Έτσι θα περάσετε χρόνο μαζί του και θα ασκηθείτε.
  7. Μην περιμένετε το ασανσέρ, αλλά πάρτε τις σκάλες. Με τη πάροδο του χρόνου θα δυναμώσετε τους γλουτούς σας.
  8. Βάλτε ένα πρόγραμμα μουσικής ή το MTV και χορέψτε. Θα απελευθερωθείτε, θα διώξετε το άγχος και θα κάψετε αρκετές θερμίδες.
  9. Τώρα που έχει καλές μέρες, είναι ευκαιρία τον ελεύθερο χρόνο σας να πηγαίνετε μια βόλτα στη παραλία. Η θάλασσα θα σας ηρεμήσει και το περπάτημα θα σας αναζωογονήσει.