Πώς η γυμναστική μπορεί να σας προσθέσει κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Σάββατο, 01 Αυγούστου 2020

Μήπως σας έχει συμβεί να ασκείστε και να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή, αλλά η ζυγαριά να δείχνει ότι πήρατε κιλά; Εάν αναρωτιέστε γιατί σας συμβαίνει αυτό, απλά συνεχίσετε την ανάγνωση και θα μάθετε με ποιο τρόπο η γυμναστική μπορεί σας προσθέσει κιλά.

Κατακράτηση νερού μετά την άσκηση.

Εάν ανεβείτε στη ζυγαριά αμέσως μετά την προπόνησή σας και δείτε ότι μόλις χάσατε μερικά κιλά, μην ενθουσιαστείτε, είναι απλώς η απώλεια νερού λόγω ιδρώτα Και αν δείτε την κλίμακα της ζυγαριάς πιο πάνω από το φυσιολογικό, θα μπορούσε να οφείλεται στην κατακράτηση νερού (που συμβαίνει μερικές φορές μετά την άσκηση). Η ποσότητα νερού στο σώμα σας επηρεάζει σημαντικά τον αριθμό που βλέπετε στη ζυγαριά. 

Το νερό αποτελεί περίπου το 65 έως 90 τοις εκατό του βάρους ενός ατόμου και η διακύμανση της περιεκτικότητας σε νερό στο ανθρώπινο σώμα μπορεί να μετακινήσει τη ζυγαριά από μέρα σε μέρα. 

Αύξηση μυϊκής μάζας.

Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το βάρος σας - συμπεριλαμβανομένων των προπονήσεων σας. Εάν γυμνάζεστε και δεν χάνετε κιλά, μπορεί να οφείλεται στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Οπότε αν κερδίζετε βάρος ενώ γυμνάζεστε και τρώτε υγιεινά, πιθανότατα δεν είναι ο τύπος αύξησης βάρους που νομίζετε ότι είναι.

Η ζυγαριά δεν μπορεί να δείξει κάτι για το επίπεδο φυσικής κατάστασης ή τη σύνθεση του σώματός σας. Όπως σημειώνεται παραπάνω, η κλίμακα δεν μπορεί να σας πει πόσο μεγάλο μέρος του σωματικού σας βάρους είναι μυς έναντι λίπους, πράγμα που σημαίνει ότι εάν ο στόχος σας είναι να βελτιώσετε το επίπεδο φυσικής σας κατάστασης, η ζυγαριά δεν είναι το καλύτερο εργαλείο για τη μέτρηση της φυσική σας κατάσταση. 

Εάν λοιπόν κάποιος προσπαθεί να βελτιώσει τη φυσική σας κατάσταση, θα πρέπει να αγνοήσει τη ζυγαριά και να δώσει μεγαλύτερη προσοχή σε εργαλεία μέτρησης, όπως η σύνθεση του σώματος για να παρακολουθείτε την πρόοδο του.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.