Χάστε κιλά χωρίς άσκηση!

Κυριακή 1 Μάρτιος 2015
80e9ccb6365b30fbde9da587c77b352dκαθε.jpg

Πλέον δεν χρειάζεται κόπος για να χάσετε κιλά, το μόνο που χρειάζεται είναι τρόπος. Εφόσον θέλετε να κάνετε την απώλεια βάρους εύκολη υπόθεση, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές και θα δείτε τα κιλά να φεύγουν χωρίς να το καταλάβετε.

Χαμηλώστε τα φώτα. Ανεξάρτητα από το τι σκεφτόσασταν σαν παιδί, το σκοτάδι δεν είναι τόσο τρομακτικό, αντιθέτως, μπορεί να γίνει ευεργετικό. Μια νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο Cornell έδειξε, ότι το μυστικό για να τρώτε λιγότερο και να αισθάνεστε χορτάτοι, είναι να κλείσετε τα φώτα! Οι ερευνητές ανακάλυψαν, ότι άνθρωποι που έτρωγαν ένα γεύμα κάτω από χαμηλό, ζεστό φωτισμό κατανάλωναν 175 θερμίδες λιγότερες, από ό, τι εκείνοι που έτρωγαν σε φωτεινούς χώρους. Οι επιστήμονες πιστεύουν, ότι τα δυνατά φώτα μπορεί να μας δημιουργήσουν μια ψυχολογική ανάγκη, να βιαστούμε να τελειώσουμε το φαγητό, με αποτέλεσμα να φάμε περισσότερο. Ενώ ο χαμηλός φωτισμός μας χαλαρώνει και δεν μας εξαναγκάζει να καταβροχθίσουμε το γεύμα μας.

Μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι κοιμούνται 7 ώρες την ημέρα, καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες. Άρα, εάν δεν  μπορείτε να κοιμηθείτε νωρίς το βράδυ, υπάρχει η πιθανότητα να οδηγηθείτε σε υπερκατανάλωση τροφής, διότι αυξάνονται τα επίπεδα των ορμονών της όρεξης.

Μην πείτε, "δεν μπορώ". Εφόσον κάνετε δίαιτα, δεν πρέπει να επικεντρωθείτε σε αυτά που δεν μπορείτε να φάτε. Γιατί αυτό θα σας δημιουργήσει το συναίσθημα, ότι είστε σε τιμωρία και εάν νιώσετε ότι μια τροφή είναι απαγορευμένη, θα θέλετε να τη φάτε. Από την άλλη πλευρά, να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας, ποιες τροφές μπορείτε να καταναλώσετε και θα οι πόθοι σας θα μειωθούν.

Πιείτε νερό με το γεύμα σας. Ερευνητές υποστηρίζουν ότι εάν συνδυάζετε τα γεύματα σας με νερό και όχι με άλλα ροφήματα, είναι πιο πιθανό να τρώτε περισσότερα λαχανικά και γενικά να κάνετε υγιεινές επιλογές τροφίμων.

Κοιτάξτε το φαγητό σας πριν το φάτε. Έρευνες έχουν δείξει, ότι αν παρατηρείτε το γεύμα σας, πριν το φάτε, θα μειωθεί η όρεξη σας. Άρα, κοιτάζοντας το φαγητό σας, υπάρχει πιθανότητα να έχει θετική επίδραση στον έλεγχο της πρόσληψης τροφής και να καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες, από ότι αν το τρώγατε κατευθείαν.