Superfoods για ηλικίες άνω των 30

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015

Όταν φτάσετε στην ηλικία των 30 θέλετε να μείνετε πάντα σε αυτή την ηλικία και να μη μεγαλώσετε άλλο. Έτσι αρχίζετε να ασχολείστε όλο και περισσότερο με την εμφάνιση, με αποτέλεσμα να αγοράζετε προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας ώστε να καταπολεμήσετε τη γήρανση. Εκτός όμως, από τις κρέμες υπάρχουν και κάποιες τροφές που πρέπει να όλοι να καταναλώνουμε μετά τα 30, για να νιώθουμε ευεξία, να έχουμε υγεία και να παραμένουμε νέοι.

Φρούτα και λαχανικά. Πιθανώς γνωρίζετε ότι αυτές οι τροφές πρέπει να υπάρχουν στο διαιτολόγιο κάθε ηλικίας, γιατί χαρίζουν πολλά οφέλη για την υγεία και βοηθάνε στη καταπολέμηση της παχυσαρκίας και άλλων νοσημάτων. Ωστόσο, υπάρχει επίσης, μια κατηγορία τροφίμων που συνδέονται με τη νεανικότητα και τη μείωση των συμπτωμάτων του γήρατος. Για παράδειγμα το σπανάκι και γενικά τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, περιέχουν λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, δύο αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα μάτια και καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες, που μπορεί να οδηγήσουν σε καταρράκτη και σε ωχρά κιλήδα, τη βασική αιτία τύφλωσης για τους ανθρώπους άνω των 55. Επίσης, τα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, η οποία είναι σημαντική για τη διατήρηση της υγείας των οστών και για την πρόληψη της οστικής απώλειας.

Πρωτεΐνη. Καθώς μεγαλώνουμε, η μυϊκή μάζα αρχίζει να μειώνεται και στη συνέχεια επιβραδύνεται ο μεταβολισμός και οδηγούμαστε σε μη αναμενόμενη (και ανεπιθύμητη) αύξηση του σωματικού βάρους. Αυτό μπορεί να σας βάλει σε μεγαλύτερο κίνδυνο ασθενειών, που σχετίζονται με το υπερβολικό βάρος, καθώς επηρεάζεται η συνολική σας υγεία. Αν λοιπόν, έχετε πατήσει τα 30 και είστε υγιείς μη ξεχνάτε να έχετε στη διατροφή σας άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, φασόλια, όσπρια, θαλασσινά, γάλα και γιαούρτι. Επιπλέον, ένα φλιτζάνι γιαούρτι κάθε μέρα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της ασθένειας των ούλων έως και 60 τοις εκατό!

Δημητριακά ολικής αλέσεως. Η κατανάλωση άφθονων δημητριακών ολικής αλέσεως μπορεί να σας βοηθήσει να μείνετε πλήρεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, συμβάλουν στην προστασία του σώματος σας από τον διαβήτη, το εγκεφαλικό επεισόδιο, τον καρκίνο, την υψηλή αρτηριακή πίεση και τις καρδιακές παθήσεις και ασθένειας. Εντάξετε λοιπόν, στη διατροφή σας βρώμη, σιτάρι, καστανό ρύζι, και ζυμαρικά, ψωμί και δημητριακά.

Κόκκινο κρασί. Μπορεί να έχετε ακούσει ότι το κόκκινο κρασί είναι ευεργετικό για την υγεία σας, αλλά μπορεί να αναρωτιέστε το γιατί. Τα οφέλη του κρασιού έχουν συνδεθεί με ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που περιέχει, τη ρεσβερατρόλη. Έχει αποδειχθεί ότι η ρεσβερατρόλη μπορεί να συμβάλει στη μείωση και στη πρόληψη της φλεγμονής και να προστατεύσει τις αρτηρίες σας. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει ότι, υψηλά επίπεδα ρεσβερατρόλης μπορεί να αντισταθμίσουν τις επιπτώσεις του θανάτου των κυττάρων του εγκεφάλου. Φυσικά πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με τη κατανάλωση του αλκοόλ και να πίνετε ένα ποτήρι κρασί αν είστε γυναίκες και δύο ποτήρια αν είστε άντρες.

Αβοκάντο. Το Αβοκάντο περιέχει μονο-κορεσμένα λιπαρά, τα οποία είναι πραγματικά επωφελή. Τα καλά λιπαρά μπορεί να προστατέψουν τα κύτταρα σας από τη ζημία που συνδέεται με τις ελεύθερες ρίζες. Αυτό μπορεί να ενισχύσει τη ζωτικότητα, τη γνωστική λειτουργία και ακόμη και να προστατέψει την επιδερμίδα σας από τη γήρανση.