Μυστικά για να χάσετε εύκολα κιλά μετά τα 50

Πέμπτη, 03 Σεπτεμβρίου 2015
00a25447b049959d44f6238877ce2e49.jpg

Μπορεί στα πενήντα σας να νιώθετε ακόμα νέοι και καλά κάνετε, αλλά υπάρχουν και κάποια πράγματα που αλλάζουν σε αυτή τη δεκαετία. Ένα από αυτά είναι και το βάρος σας και κυρίως όταν αναφερόμαστε στη απώλεια κιλών, η οποία είναι δύσκολη υπόθεση στη δεκαετία των πενήντα. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται, οι αρθρώσεις σας γίνονται πιο ευαίσθητες και η μυϊκή σας μάζα μειώνεται, ενώ το λίπος αυξάνεται. Όσοι είστε πενήντα ετών και θέλετε να κάνετε δίαιτα σίγουρα δυσκολεύεστε και μερικοί μπορεί και να παρατάτε τη προσπάθεια. Πριν όμως, σας πάρει από κάτω, διαβάστε το παρακάτω άρθρο και θα μπορέσετε να χάσετε βάρος πολύ εύκολα.

Όπως είπα παραπάνω, καθώς μεγαλώνουμε, χάνεται η μυϊκή μάζα και αυτό ισούται με έναν αργό μεταβολισμό. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να συμβάλετε, ώστε να χάνετε με πιο αργό ρυθμό μυική μάζα, άρα να πετύχετε και την απώλεια βάρους, που τόσο επιθυμείτε. Το κλειδί βρίσκεται στη σωματική δραστηριότητα, που δυναμώνει τους μύες και να μειώνει το λίπος.

Εκτός όμως, από τους μύες, με την ηλικία αλλάζει η ορμονική ισορροπία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποθηκεύεται περισσότερο λίπος και να καθίσταται δύσκολη η απώλεια κιλών. Αν θέλετε να συνεχίσετε να χάνετε κιλά και μετά τα πενήντα, δεν έχετε παρά να κάνετε έναν ορμονικό έλεγχο και αν διαπιστώσει ο γιατρός σας ότι έχετε κάποια δυσλειτουργία, θα σας επαναφέρει την ορμονική ισορροπία. Οι επιστήμονες πιστεύουν, ότι η ορμόνη που πρέπει να δώσετε περισσότερο προσοχή, ιδίως οι γυναίκες άνω των πενήντα, είναι η τεστοστερόνη. Πολλές γυναίκες ασχολούνται με τη μείωση των οιστρογόνων, αλλά λίγες γνωρίζουν, ότι τα επαρκή επίπεδα τεστοστερόνης μπορεί να τους βοηθήσουν να αδυνατίσουν. Από την άλλη μεριά, όσες έχουν υψηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης, μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρκίνου του μαστού και καρδιακής νόσου, εάν είναι υπέρβαρες.

Θυμάστε που διαβάσετε για τη επιβράδυνση του μεταβολισμού καθώς μεγαλώνουμε; Αυτό μπορεί να σημαίνει, ότι ενδεχομένως καίτε περίπου 250 θερμίδες λιγότερες κάθε μέρα. Εάν λοιπόν, συνεχίσετε να τρώτε σαν να είστε στη δεκαετία των 30 και επίσης, δεν κάνετε άσκηση τότε το βάρος σας θα αυξηθεί. Για να πετύχετε μια απώλεια κιλών, πρέπει να τρώτε λιγότερο από ό,τι όταν ήσασταν σε μικρότερη ηλικία.