Τροφές που χαρίζουν νεανική επιδερμίδα

Σάββατο, 05 Δεκεμβρίου 2015
Elle-France-Constance-Jablonski-by-Cedric-Buchet-June-5-2015-2jpgκαθετα.jpg

Η ομορφιά δεν εξαρτάται μόνο από αυτά που περιέχει το νεσεσέρ μας, αλλά και από ό,τι περιέχει το πιάτο μας. Τελικά είμαστε ό,τι τρώμε; Κι όμως ναι, διότι υπάρχουν τροφές που επηρεάζουν τη διάθεση μας, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και μας ομορφαίνουν. Όμως, είστε σίγουρες ότι παίρνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά για να έχετε μια λαμπερή και νεανική επιδερμίδα; Παρακάτω θα δείτε τις κυριότερες αντιγηραντικές τροφές, που προστατεύουν το δέρμα σας από τι βλάβες και το διατηρούνε νέο.

Καταναλώστε πιπεριές και μπρόκολο που περιέχουν βιταμίνη C. Η βιταμίνη C είναι γνωστή για τη ρύθμιση της παραγωγής του κολλαγόνου, μια πρωτεΐνη απαραίτητη για την εξωκυτταρική σταθερότητα του δέρματος. Η αύξηση της ποσότητας αυτής της βιταμίνης στη διατροφή μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της υγείας του δέρματος και στη ταχύτερη επούλωση. Μελέτες έχουν δείξει ότι μια διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C συνδέεται με μια πιο νεανική και λαμπερή επιδερμίδα και με λιγότερες ρυτίδες. Επίσης, αυτή η βιταμίνη προστατεύει από τις επιπτώσεις της έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία, δρώντας ως αντιοξειδωτικό.

Επιβραδύνετε τη γήρανση με σολομό. Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βοηθάνε στη διατήρηση της ελαστικότητας και της υγρασίας του δέρματος. Επίσης, αυτά τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα συμμετέχουν στη σύνθεση της κερατίνης, που προστατεύει το δέρμα.

Τα βατόμουρα έχουν χαρακτηριστεί ως το νούμερο ένα φρούτο με αντιοξειδωτικές ιδιότητες και προστατεύουν από τα σημάδια της γήρανσης. Επιπλέον, το ελλαγικό οξύ που περιέχουν προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία και μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των ρυτίδων. Καταναλώσετε 1/2 φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα βατόμουρα καθημερινά.

Εντάξτε στη διατροφή σας τις νόστιμες ντομάτες. Το λυκοπένιο που υπάρχει στις ντομάτες είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προφυλάσσει την επιδερμίδα από τις καταστροφές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Η συγκέντρωση του λυκοπενίου αυξάνεται όταν η ντομάτα είναι μαγειρεμένη και όχι όταν τη καταναλώνετε φρέσκια. Έτσι προτιμήστε χυμούς ντομάτας, σάλτσες ή φτιάξετε μια ντοματόσουπα. Για να φαίνεστε λαμπερές και νέες πρέπει να καταναλώνετε αυτό το λαχανικό τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα.

Αν θέλετε να προσθέσετε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, αλλά δεν είστε οπαδοί το ψαριού, τότε δοκιμάστε τα καρύδια. Οι συγκεκριμένοι ξηροί καρποί είναι μια πλούσια πηγή των πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, που χαρίζουν ένα λαμπερό και νεανικό δέρμα.