Ανακαλύψαμε τα προϊόντα που μας προσφέρουν 3πλή σιγουριά στη διατροφή μας

Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Υδατάνθρακας, πρωτεΐνες, λίπη, βιταμίνες, μέταλλα και νερό. Όλα είναι απαραίτητα όταν πρόκειται για τη διατροφή και την υγεία σας. Πρέπει, ωστόσο, να υπάρξει μια ισορροπία μεταξύ τους. Όσο καλύτερη είναι η ισορροπία, τόσο πιο υγιεινή είναι η διατροφή. 

Ο ανθρώπινος οργανισμός για να λειτουργήσει αποδοτικά και σωστά, θα πρέπει να τρέφεται σωστά. Καλό είναι να ακολουθείτε μια ισορροπημένη διατροφή που θα του παρέχει όλα τα οφέλη, θα του χαριζει ενέργεια, υγεία και ευεξία, συμβάλλοντας παράλληλα στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους. 

Ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα θα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από όλες τις ομάδες τροφίμων: γάλα, λαχανικά, ψωμί και δημητριακά, φρούτα, ψάρια, πουλερικά και κρέας. Μερικές διατροφικές συμβουλές- οδηγίες που πρέπει να γνωρίζουμε για μια σωστή διατροφή, είναι οι ακόλουθες:

- Καταναλώνετε καθημερινά τουλάχιστον 2 λίτρα υγρά από ροφήματα ή τροφές, γιατί είναι απαραίτητο για την εξασφάλιση της υδατικής ισορροπίας του οργανισμού.

- Καταναλώνετε καθημερινά σαλάτες μαζί με το κυρίως πιάτο, προσφέρουν βιταμίνες και φυτικές ίνες, απαραίτητες για τη σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και δρουν προστατευτικά έναντι πολλών ασθενειών.

- Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και χυμών, παρέχοντας έτσι στον οργανισμό σας πληθώρα απαραίτητων βιταμινών. Τονώνουν τον οργανισμό και δρουν προστατευτικά έναντι πολλών νόσων.

- Ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό. Μετά τις ώρες του νυχτερινού ύπνου, παρέχει στον οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για ένα καλό ξεκίνημα, αποτρέποντας σας από τα μετέπειτα “τσιμπολογήματα.

- Πίνετε καθημερινά 1- 2 ποτήρια γάλα και τρώτε γιαούρτια, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απαραίτητη πρόσληψη ασβεστίου και φωσφόρου.

- Περιορίστε την κατανάλωση αλατιού και αναψυκτικών, τα οποία προκαλούν κατακράτηση υγρών και κάνουν κυτταρίτιδα.

- Μειώστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών

- Αποφύγετε την κατανάλωση λιπαρών τροφίμων (τσιπς, πίτσες, fast food, σάλτσες, γλυκά).

- Καταναλώνετε κυρίως βραστά, ψητά και σχάρας και αποφύγετε τα τηγανητά. Προτιμάτε άπαχα κρέατα, όπως το κοτόπουλο, και αφαιρείτε πάντα το ορατό λίπος.

- Τρώτε 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια, 1-2 ψάρι, 1-2 κρέας-κοτόπουλο και 1-2 ζυμαρικά ή ρύζι.

- Τρώτε ήρεμα και αργά και σε τακτές ώρες μέσα στην ημέρα, κατανέμοντας τις τροφές σε 2-3 κυρίως γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και 2-3 ενδιάμεσα (δεκατιανό, απογευματινό, προ του ύπνου).

- Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα, ακόμα και με λίγες ώρες περπάτημα.

Όπως λοιπόν, γίνεται αντιληπτό από τις παραπάνω συμβουλές η κατανάλωση κρέατος, κυρίως κοτόπουλου, παίζει σημαντικό ρόλο στη διατροφή και στο σώμα μας. Η κατανάλωση πουλερικών προσφέρει άφθονα οφέλη στην υγεία. Εάν δε, το κοτόπουλο είναι Πίνδος, τότε εκτός από τα οφέλη, χαρίζει και την απόλυτη γευστική απόλαυση.

 

Κάθε κοτόπουλο Πίνδος παράγεται σε άριστες συνθήκες, σύμφωνα με τις πιο αυστηρές Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, εκτρέφεται σε ορεινό περιβάλλον, (υψόμετρο πάνω από 700 μέτρα) όπως μας ενημερώνει και η ετικέτα του πάνω στην συσκευασία που αναφέρει τον παραγωγό και την περιοχή της φάρμας, και ο καθαρός αέρας σε συνδυασμό με την 100% πιστοποιημένη φυτική τροφή δίνουν μια άλλη γεύση στα κοτόπουλα Πίνδος, την αυθεντική νόστιμη γεύση του ορεινού. Μια δοκιμή πείθει αμέσως πως το ορεινό δε συγκρίνεται στη γεύση με κανένα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κοτόπουλο αποτελεί επίσης µια τροφή εύπεπτη, µε λίγα λιπαρά και πολλές πρωτεΐνες, καταναλώνεται σε µεγάλες ποσότητες παγκοσµίως και µαγειρεύεται ποικιλοτρόπως. Συγκεκριµένα, οι πρωτεΐνες του είναι υψηλής βιολογικής αξίας (µετά το ασπράδι του αυγού και το γάλα), κατατάσσοντάς το σε µία από τις καλύτερες τροφές.  Είναι  επίσης θρεπτικές, φιλικές - εφόσον δεν προκαλούν αλλεργίες- και εύπεπτες, ενώ απορροφώνται κατά 100% από τον οργανισµό. Τα 100 γραµµάρια κοτόπουλου καλύπτουν το 50% περίπου των ηµερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνες ενός άνδρα και το 65% µιας γυναίκας.

Επιλέγουμε και υιοθετούμε την υγιεινή διατροφή, συνδυάζοντας το σουβλάκι κοτόπουλο Πίνδος με μία δροσιστική σαλάτα με ρόκα, μαρούλι, ντοματίνια, σταφίδες, καρύδια και κρέμα από μπαλσάμικο. Γιατί τα νόστιμα ορεινά κοτόπουλα Πίνδος κερδίζουν και τους πιο απαιτητικούς. Ποιος, άλλωστε, δεν λαχταράει ένα ζουμερό κοτόπουλο;

Must Know: 

Mέρος των εσόδων από τις πωλήσεις όλων των προϊόντων της ανανεωμένης σειράς Κοτόπουλα ΠΙΝΔΟΣ Νωπά συσκευασμένα θα διατεθούν για τους σκοπούς του σωματείου ΕΛΠΙΔΑ – ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ.