Σοταρισμένα λαχανικά τρικολόρε με σος γιαουρτιού

Κυριακή, 03 Μαρτίου 2013

Έτοιμα σε 10 λεπτά.

Μια νοστιμότατη συνταγή, πολύ γρήγορη, χορταστική και το πιο σημαντικό θρεπτική. Τα παρακάτω λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνες και συστατικά ευεργετικά για την υγεία του οργανισμού. Το μηλόξυδο επίσης είναι πλούσιο σε συστατικά που τονώνουν και ενισχύουν τον οργανισμό.

Υλικά για 2 άτομα:

  • 6 τούφες από κουνουπίδι
  • 6 τούφες από μπρόκολο
  • ½ κόκκινο λάχανο ψιλοκομμένο ή τριμμένο σε τρίφτη
  • Ελαιόλαδο

Για την ξινή σος γιαουρτιού:

  • 4 κουταλιές σούπας γιαούρτι στραγγιστό
  • 1 κουταλιά σούπας ελαιόλαδο
  • Μηλόξυδο (ανάλογα με την οξύτητα που σας αρέσει)
  • Αλάτι

Εκτέλεση:
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ή wonk ρίξτε το ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίξτε όλα τα λαχανικά, αφήστε τα να σοταριστούν για 10 περίπου λεπτά, ανακατεύοντας συνέχεια και είναι έτοιμα. Ο χρόνος εξαρτάται και από τις προτιμήσεις σας, αν θέλετε τα λαχανικά σας πιο μαλακά σοτάρετε τα περισσότερο.

Για τη σος. Ανακατέψτε πολύ καλά το γιαούρτι μέχρι να γίνει αφράτο. Προσθέστε λίγο ελαιόλαδο και αλάτι, ανακατέψτε και προσθέστε σταδιακά το μηλόξυδο, μέχρι να φτάσετε στην οξύτητα που σας αρέσει.

Σερβίρετε τα σοταρισμένα λαχανικά μαζί με τη σος ή σαν συνοδευτικά με άλλα κυρίως πιάτα.