Σάλος προκλήθηκε απο τη διαφημιστική καμπάνια της Victoria's Secret

Δευτέρα 3 Νοέμβριος 2014
angel-models.jpg

Η γνωστή εταιρεία Victoria’s Secret, μετά την τελευταία διαφημιστική της καμπάνια για τη νέα σειρά εσωρούχων της, έχει βρεθεί στο στόχαστρο δεκάδων γυναικών. Έντονες είναι οι επικρίσεις που δέχεται η εταιρεία τις τελευταίες μέρες, και ειδικά αυτές όσων είναι μητέρες.

Υπό τον τίτλο «The Perfect Body», δηλαδή το τέλειο σώμα, τα μοντέλα της εταιρείας ποζάρουν στον φακό μόνο με τα εσώρουχά τους.

«Το τέλειο “σώμα”, τέλεια εφαρμογή, τέλεια άνεση, απίστευτα απαλά», αναφέρει πάνω στη διαφημιστική αφίσα η εταιρεία, μια λεζάντα που κατάφερε να προκαλέσει έντονο κύμα οργής εναντίον της από γυναίκες, οι οποίες υποστηρίζουν ότι με αυτό τον τρόπο η Victoria’s Secret προωθεί ένα μη ρεαλιστικό πρότυπο για τα νέα κορίτσια, την εικόνα ενός σώματος απίστευτα αδύνατου το οποίο δεν αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των γυναικών.

Δημοσιογράφος της Daily Mail σχολίασε το θέμα, γράφοντας: «Δέκα υπερβολικά αδύνατα κορίτσια, φορώντας σουτιέν με έξτρα ενίσχυση, προωθούν τη σειρά της Victoria’s Secret για το “τέλειο σώμα”». Επίσης, έκανε λόγο για σκόπιμη προβολή ενός ιδεώδους για τη γυναικεία ομορφιά, που είναι τόσο «στενό», σε σημείο που φτάνει να είναι «ανέφικτο».

Περισσότερες από 10.000 υπογραφές μαζεύτηκαν στη Βρετανία από γυναίκες αλλά και άντρες, που απαιτούν την δημόσια συγγνώμη της εταιρείας για το «ανεύθυνο μάρκετινγκ» της νέας σειράς εσωρούχων.

Ωστόσο, άτομο από το περιβάλλον της Victoria’s Secret προσπάθησε να εξηγήσει ότι η εταιρεία το μόνο που κάνει είναι να «παίζει»  με τις λέξεις και δεν εννοεί κυριολεκτικά ότι τα μοντέλα της έχουν το τέλειο σώμα.

Το διαβάσαμε στο toratora.gr