Η νέα σειρά της Gwyneth Paltrow θα είναι το επόμενο binge watch σας

The Jennettes
Τρίτη, 05 Φεβρουαρίου 2019
abaca_634143_049.jpg

Η Gwyneth Paltrow φέρνει ξανά το Goop στις ζωές μας με τη νέα της επαγγελματική κίνηση. Η ηθοποιός και επιχειρηματίας υπέγραψε συμβόλαιο με το Netflix για μία σειρά που θα ερευνά το ψυχικό, σωματικό, σεξουαλικό και πνευματικό wellness, το φετινό φθινόπωρο.

Το Variety αναφέρει πως η Paltrow θα παρουσίασει μία σειρά σε στιλ ντοκιμαντέρ μαζί με τη διευθύντρια περιεχομένου του Goop, Elise Loehnen. Θα περιλαμβάνει 30λεπτα επεισόδια στα οποία η ομάδα θα μιλά σε γιατρούς, ειδικούς και ερευνητές γύρω από το θέμα της ευεξίας.

Σκοπός είναι να παρουσιαστεί το θέμα της ευεξίας με υψηλή αισθητική και ποιότητα στην τηλεόραση, κάτι που η ομάδα του Goop θεωρεί πως λείπει αυτή τη στιγμή από την αγορά.

"Η Gwyneth είναι ένας εξαιρετικά οπτικός, απτός άνθρωπος," είπε η Loehnen. "H ποιότητα σε οτιδήποτε παράγουμε είναι πολύ σημαντική για εκείνη. Πάντα αναζητά λευκό χώρο. Είτε είναι για την παραγωγή φυσικών προϊόντων είτε για σκέψη περιεχόμενου. Με αυτή τη σειρά, πιστεύω πως την ενδιαφέρουν μόνο ευκαιρίες στις οποίες μπορούμε να είμαστε ο μοναδικός εαυτός μας και να κάνουμε πράγματα δυνητικά διασπαστικά."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on

Η ομάδα της Goop έχει ήδη εμπειρία στην παραγωγή διαφορετικών ειδών περιεχομένου, από podcasts, μέχρι συνέδρια και την έκδοση ενός περιοδικού, όπως και digital περιεχόμενο. Φυσικά, η Paltrow είναι και ένα από τα πιο διάσημα πρόσωπα του Hollywood και έχει εμφανιστεί σε σχεδόν 50 ταινίες, πράγμα που σημαίνει πως ξέρει πώς λειτουργεί ένα πλατό.

H Paltrow ξεκίνησε την εταιρία πριν από σχεδόν 10 χρόνια και μέσα σε αυτά έχει δεχθεί ιδιαίτερη κριτική για την προώθηση προϊόντων όπως αυγά για την ενδυνάμωση των μυών του κόλπου, τα οποία θεωρήθηκαν επικίνδυνα από τους γιατρούς. Μάλιστα, η ηθοποιός αναγκάστηκε να πληρώσει πρόστιμο για το συγκεκριμένο προϊόν, αφού προωθούσε λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με την υγεία.

Παρ' όλα αυτά, μπορεί η εταιρία Goop να έχει αρκετούς haters, ωστόσο, κάθε συνέδριό τους είναι sold out κι έχουν εκατομμύρια νέους subscribers κάθε μήνα.

 

Δείτε ακόμη: H Gwyneth Paltrow έχει το καλοκαιρινό ξανθό που θέλουμε όλες