CELEBRITIES MEN’S POINT

Οι 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα (και θα σε κάνουν «φέτες»)


JTeam

4 Ιανουαρίου 2022

Οι 5 ασκήσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα (και θα σε κάνουν «φέτες»)
Μπορεί να μην έχεις καθόλου χρόνο για γυμναστική αλλά οι παρακάτω ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις fit, θα σε κάνουν να γίνεις «φέτες» και δεν σε υποχρεώνουν να τις κάνεις μόνο στο γυμναστήριο αφού μπορείς άνετα και στο σπίτι.

Οι δικαιολογίες που σε κρατούν μακριά από την άθληση μάλλον τελείωσαν αφού υπάρχουν ασκήσεις που υπόσχονται να κάνουν «θαύματα» και δεν απαιτούν γυμναστήριο. Αρκεί να τις επαναλαμβάνεις με συνέπεια και συχνότητα στο σπίτι.

Σανίδα

Είναι η ιδανική άσκηση για τον κορμό και ο καλύτερος τρόπος για την σταθερότητα και την υγεία της σπονδυλικής σου στήλης. Κρατάει μακριά τους πόνους στην πλάτη και αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να κρατήσεις όλο σου το κορμί ίσιο με τους πήχεις σου να ακουμπούν στο έδαφος, σχηματίζοντας ορθή γωνία.

Καθίσματα

Κάθισε όρθιος με τα πόδια στο άνοιγμα των ισχίων και τους ώμους σου χαλαρούς. Κοίταξε μπροστά, έχοντας τον αυχένα σε ευθεία με τη σπονδυλική στήλη και τα χέρια σου ψηλά τεντωμένα. Τώρα, πραγματοποίησε ένα κάθισμα σαν να κάθεσαι σε καρέκλα και ανέβα πάνω, τεντώνοντας τα γόνατα. Αυτό που πρέπει να προσέξεις εδώ είναι τα γόνατά σου να μην ξεπερνούν τη μύτη των παπουτσιών σου. Κάνε 8-12 επαναλήψεις.

Πιέσεις ώμου και Power Cleans

Οι ώμοι είναι ένα βασικό σημείο που χρειάζεται προπόνηση – ειδικά αν είσαι ψηλός, είναι αυτό που θα προσθέσει πόντους στην εμφάνισή σου και θα ενδυναμώσει σημαντικά το σώμα σου.

Έλξεις και σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Σχεδόν εξίσου σημαντική με τους ώμους, είναι η πλάτη. Είναι προτιμότερο να δώσεις εκεί την προσοχή σου, παρά στις ασκήσεις που θα δώσουν όγκο στο στήθος.

Αερόβια άσκηση

Σε αυτή την άσκηση, το σώμα σου πρέπει να είναι σε ίσια θέση, οι ώμοι σας πίσω και χαλαροί και το πιγούνι σας μπροστά. Κάντε ένα βήμα μπροστά, σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών, ώστε το γόνατό σας να είναι στην ίδια ευθεία με τον αστράγαλο. Συνεχίστε και με το άλλο πόδι. Για ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία μπορείτε να κρατάτε και βαράκια στα χέρια σας. Δοκιμάστε να κάνετε 8-12 επαναλήψεις. Η όλη διαδικασία βοηθά τον κορμό και τα πόδια σας να μείνουν δυνατά.