CELEBRITIES MEN’S POINT

Οι ασκήσεις που θα πάνε σε άλλο level τη δύναμή σου


JTeam

28 Μαΐου 2022

Οι ασκήσεις που θα πάνε σε άλλο level τη δύναμή σου
Αν θες να νιώσεις πιο δυνατός, αρκεί να πειραματιστείς με τα παρακάτω

Αν νιώθεις ότι έχεις αφιερώσει πολύ χρόνο στις προπονήσεις χωρίς κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα και παρατηρείς ότι η δύναμή σου αντί να αυξάνεται, συρρικνώνεται, τότε μάλλον δεν κάνεις κάτι καλά ή δεν έχεις δοκιμάσει τα παρακάτω.

Η γυμναστική δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο και αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να τα φτύνεις μετά τις ασκήσεις για να δεις θεαματικά αποτελέσματα. Αν θες να αποκτήσεις περισσότερη δύναμη, οι παρακάτω ασκήσεις υπόσχονται να κάνουν θαύματα.

Αιωρήσεις με kettlebell

Αν δεν τις έχεις δοκιμάσει, ήρθε η ώρα να τις βάλεις στο πρόγραμμά σου. Θα πάνε σε άλλο επίπεδο τους κοιλιακούς και τους γλουτιαίους σου ενώ θα βοηθήσουν άμεσα τα γόνατα και τους αστραγάλους σου. Στο τέλος, μπορεί να νιώσεις μια παραπάνω εξάντληση από τον αγώνα που θα έχεις κάνει αλλά μετά θα λες ότι σίγουρα άξιζε!

Ανάποδες (ξαπλωτές) έλξεις σε «μονόζυγο»

Πρόκειται για μια άσκηση που γίνεται στη θέση της κωπηλατικής και είναι πολύ πιο αποδοτική καθώς περικλείει πολλές ομάδες μυών, όπως τα πόδια, τα χέρια, τους ώμους, το στήθος, την πλάτη ενώ δεν καταπονεί τις αρθρώσεις του αγκώνα. Οι ανάποδες (ξαπλωτές) έλξεις μπορούν να γίνουν πολύ εύκολα αφού η εκτέλεση μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε σημείο, προσφέροντας άμεσα αποτελέσματα.

40 push-ups τη μέρα

Μπορεί η γυμναστική να μην είναι το καλύτερο σου αλλά αν θες να παραμένεις υγιής, πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 40 push-ups τη μέρα και ο λόγος είναι απλός. Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open, οι άντρες που εκτελούν τουλάχιστον 40 push-ups καθημερινά, έχουν 96% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα σε σχέση με εκείνους που κάνουν μέχρι δέκα επαναλήψεις. Μην ξεχνάς ότι η δύναμη ξεκινάει από την καρδιά σου!

Εναλλασσόμενες πιέσεις με αλτήρες

Με δύο αλτήρες σε κάθε χέρι, εκτείνοντάς τους ψηλά, μπορείς να χτίσεις έναν πολύ δυνατό θώρακα, προσφέροντάς σου ενδυνάμωση. Εδώ ωστόσο πρέπει να προσέξεις πιθανούς τραυματισμούς και τραβήγματα στους ώμους και στις αρθρώσεις γι' αυτό πρέπει πρώτα να μάθεις να κάνεις τη συγκεκριμένη άσκηση πολύ καλά πριν την εντάξεις στην καθημερινή σου προπόνηση.