CELEBRITIES MEN’S POINT

Ένας top trainer μοιράζεται τις 5 καλύτερες τροφές για χτίσιμο μυών


JTeam

16 Ιουλίου 2022

Ένας top trainer μοιράζεται τις 5 καλύτερες τροφές για χτίσιμο μυών
Ένας top trainer μοιράζεται τις 5 τροφές για χτίσιμο μυών

Σε ένα νέο βίντεο στο κανάλι Athlean-X, ο προπονητής δύναμης Jeff Cavaliere C.S.C.S. απαριθμεί τις πέντε τροφές που πιστεύει ότι είναι σημαντικό να ενσωματώσετε στη διατροφή σας, τόσο για τη συνολική υγεία και ευεξία, όσο και για να μεγιστοποιήσετε την ικανότητα του σώματός σας να αναπτύσσει μυς.

Φρέσκα βατόμουρα

Ο Cavaliere αναφέρει έρευνα που διαπίστωσε ότι η τακτική κατανάλωση μύρτιλων οδήγησε σε αύξηση των ανθρώπινων μυϊκών προγονικών κυττάρων, καθώς και σε μείωση του οξειδωτικού στρες στους μύες. «Αυτό σημαίνει ταχύτερη αποκατάσταση των μυών μεταξύ των προπονήσεων», λέει ο Cavaliere. «Εναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C και κάλιο και είναι ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες».

Σταυρανθή λαχανικά

Η κατανάλωση σταυρανθών λαχανικών προκαλεί τη διάσπαση της γλυκοραφανίνης σε ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό και αντιφλεγμονώδες που ονομάζεται σουλφουροφάνη. Το μπρόκολο και το κουνουπίδι είναι οι προφανείς επιλογές εδώ, αλλά τα γογγύλια, το κάρδαμο, το λάχανο, το kale, το bok choy, τα ραπανάκια, η rutabaga και το wasabi μετράνε επίσης.

Πορτοκαλί τρόφιμα

Η κολοκύθα, το μάνγκο, η γλυκοπατάτα, τα καρότα είναι όλα πηγή καροτενοειδών, τα οποία απαλλάσσουν από την οξείδωση που προκαλεί τη διάσπαση των κυττάρων και την πρόωρη γήρανση. «Μια μικρή προσοχή εδώ», λέει ο Καβαλιέρε. «Αν τρώτε πάρα πολύ από αυτό, μπορεί να πάθετε καροτιναιμία, που είναι όταν αρχίζετε να έχετε πορτοκαλί χέρια... στην πραγματικότητα οφείλεται στην αύξηση της βιταμίνης Α. Αν το δείτε αυτό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι απλά μειώστε την κατανάλωσή σας».

Τζίντζερ

«Στον κόσμο μου, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ελαχιστοποιήσεις τον όψιμο μυϊκό πόνο μετά από μια σκληρή προπόνηση», λέει ο Cavaliere. «Ωστόσο, ακόμα κι αν δεν έχετε σηκώσει ποτέ βάρος, τα αντιφλεγμονώδη οφέλη σε όλο το σύστημα είναι αναμφισβήτητα».

Απαχη πρωτείνη

«Το πώς θα ξεκινήσετε να προετοιμάζετε το γεύμα σας θα καθορίσει πραγματικά εάν είστε στο σωστό δρόμο ή όχι», λέει ο Cavaliere και αναφέρεται στον τρόπο μαγειρέματος π.χ. του κοτόπουλου. «Κάντε ένα βήμα πίσω και αξιολογήστε όχι μόνο εάν τρώτε την πρωτεΐνη σας, αλλά πώς την τρώτε», λέει.