CELEBRITIES MEN’S POINT

4 απλά life hacks που μειώνουν τις πιθανότητες κατάθλιψης στους άντρες


JTeam

10 Δεκεμβρίου 2022

4 απλά life hacks που μειώνουν τις πιθανότητες κατάθλιψης στους άντρες
4 σημαντικές συμβουλές για να βάλεις στην καθημερινότητα σου και να ενισχύσεις την καλή ψυχική υγεία, προλαμβάνοντας την κατάθλιψη

Η κατάθλιψη μπορεί να εμφανιστεί και σε άντρες αλλά και γυναίκες. Οι άντρες όμως είναι εκείνοι που συνήθως αποκρύπτουν τα συναισθήματα τους και διστάζουν να ζητήσουν επαγγελματική βοήθεια, με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπίσουν την κατάθλιψη.

Kαθώς η ψυχική αυτή νόσος μπορεί να εμφανιστεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, πολλοί είναι εκείνοι που δεν γνωρίζουν τι ακριβώς τους συμβαίνει και γιατί μπορεί να νιώθουν όλα αυτά τα δυσάρεστα συναισθήματα και το θέλημα να παραιτηθούν από την ζωή. Τα ποσοστά κατάθλιψης στους άντρες εξακολουθούν να παραμένουν υψηλά, ωστόσο είναι σημαντικό να θυμάστε πως και εδώ η πρόληψη, η ενημέρωση, αλλά και η κατάλληλη θεραπεία, είναι όλα όσα χρειάζονται για να βοηθηθείς.

Παρακάτω ακολουθούν 4 βασικές και απλές συμβουλές από ειδικούς που προλαμβάνουν και μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης σε άντρες:

Περισσότερο χρόνο στην φύση

Έρευνες και έρευνες έχουν μελετήσει και αποκαλύψει πως περνώντας περισσότερο χρόνο στο φύση, ο οργανισμός μας λειτουργεί καλύτερα, έτσι και το μυαλό μας. Προγραμμάτιζε τακτικά μια εξόρμηση σε τοπία μακριά από τους θορύβους της πόλης και την πολυκοσμία, και παρατηρείσαι την ομορφιά που υπάρχει γύρω σου. Έρευνες ακόμη έχουν δείξει, πως ένα περπάτημα στην φύση μπορεί να μειώσει τον καρδιακό παλμό και άλλους σωματικούς δείκτες στρες, να περιορίσει τα επίπεδα της κορτιζόλης και τους άγχους, όπως επίσης και των αρνητικών σκέψεων.

Τακτική άσκηση

Επειδή όλα είναι θέμα χημείας, η διατροφή και η άσκηση έχει καθοριστική σημασία στην καλή υγεία του σώματος και του μυαλού. Όταν γυμνάζεσαι τακτικά, οι ενδορφίνες στον εγκέφαλο σου, προσφέρουν αίσθημα ευεξίας και δύναμης. Γι' αυτό μη γυμνάζεσαι μόνο όταν "έχεις όρεξη", θέσε ένα πρόγραμμα στην άσκηση και την διατροφή σου και βάλτο σε προτεραιότητα. Μπορείς να ξεκινήσεις με 3 φορές την εβδομάδα προπόνηση, οι οποίες θα ενισχύουν τις καλές ορμόνες στον εγκέφαλο και τον οργανισμό σου.

Μίλα περισσότερο

Θα ήταν καλό να αφήσεις πεποιθήσεις οι οποίες σου κάνουν την ζωή δύσκολη (πχ οι άντρες δεν κλαίνε, είναι δυνατοί, δεν δείχνουν συναίσθημα κλπ) για την άκρη. Η πραγματική δύναμη αποκαλύπτεται στην ευαλωτότητα, όταν ανοίγεσαι, όταν μιλάς και φέρνεις στην επιφάνεια όλα αυτά που νιώθεις. Η ζωή γίνεται δύσκολη όταν δεν μοιράζεσαι, όταν απομονώνεσαι και κλείνεσαι στον εαυτό σου. Άλλωστε σκοπός μας είναι να επικοινωνούμε και να συνδεθούμε με τα άτομα που έρχονται στην ζωή μας.

Ψυχοθεραπεία

Δεν χρειάζεται καν να μιλήσουμε για το γεγονός πως όχι απλά δεν αποτελεί ταμπού, αλλά κάνει τις ζωές ανθρώπων καλύτερη, πιο υγιής και πιο ζωντανές. Μαθαίνεις σιγά σιγά τον εαυτό σου και αποβάλλεις από πάνω σου όλα αυτά που σε κρατούν πίσω και δεν σε αφήνουν να ζήσεις. Άτομα τα οποία δουλεύουν με τον εαυτό τους και βλέπουν ειδικό, είναι πολύ πιο συγκροτημένοι και καταφέρνουν να ξεπερνούν τις δυσκολίες της ζωής με τον κατάλληλο τρόπο.