Τρεις δραστηριότητες για να διατηρήσετε τη φόρμα σας το καλοκαίρι | Jenny.gr
Τρεις δραστηριότητες για να διατηρήσετε τη φόρμα σας το καλοκαίρι
Fitness

Τρεις δραστηριότητες για να διατηρήσετε τη φόρμα σας το καλοκαίρι

Επιλέξτε αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο και εντάξτε τη στο πρόγραμμά σας.

 

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία μας. Οι κυριότεροι από αυτούς είναι η σωματική άσκηση, η σωστή διατροφή, καθώς και η αποφυγή στρεσογόνων καταστάσεων. 

Οι απαιτητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας, που αντιμετωπίζουμε όλοι τελευταία, επιτάσσουν να συμπεριλάβουμε την άσκηση, καθώς δεν πρόκειται για «μόδα» αλλά μια ουσιαστική και ωφέλιμη διέξοδο. Δεν είναι τυχαίο ότι οι λέξεις «ευεξία» και «υγεία» συνδέονται μεταξύ τους. Η σωματική  ευεξία αντανακλά την κατάσταση της γενικής υγείας ενός ατόμου, ενώ καθορίζεται και σε μεγάλο βαθμό από την άσκηση.

Όμως, με την έλευση του καλοκαιριού ίσως χρειάζεται μια έξτρα προσπάθεια να ακολουθήσετε τη συνήθη ρουτίνα άσκησης ή ακόμα μπορεί να μην είστε σε φόρμα λόγω ζέστης. Γι' αυτό και είναι σημαντικό να βρείτε μια σωματική δραστηριότητα που θα μπορείτε να ακολουθήσετε τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού. Παρακάτω σας προτείνουμε λοιπόν, τις καλύτερες ασκήσεις για να παραμείνετε σε φόρμα το καλοκαίρι. 

Κολύμβηση

Όποιο στυλ και να επιλέξετε, η κολύμβηση αποτελεί ένα από τα πιο ασφαλή και δυναμικά είδη άσκησης. Προσφέρει στον οργανισμό ευλυγισία, αντοχή και δύναμη, ενώ παράλληλα γυμνάζονται όλοι οι μύες του σώματος όπως οι θωρακικοί μύες, μύες της πλάτης, κοιλιακοί, γλουτιαίοι, τετρακέφαλοι και οπίσθιοι μηριαίοι, γι’ αυτό άλλωστε παρατηρείται γενικά αύξηση της φυσικής κατάστασης, καλύτερη λειτουργία της καρδιάς, των μυών αλλά και των πνευμόνων. Και το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό ή γνώσεις, χρειάζεστε μόνο το μαγιό σας και καλή παρέα. 

Περπάτημα

Η ευκολότερη άσκηση, είναι το ζωηρό περπάτημα, το οποίο τονώνει τα πόδια σας, το στομάχι και τα ισχία. Επίσης, εάν περπατάτε σε λόφους ή σε ανηφόρα, θα κάψετε αρκετές θερμίδες και θα αποκτήσετε μια πολύ καλή φυσική κατάσταση. Όμως, εκτός από την καύση των θερμίδων, αυτού του είδους η προπόνηση ανακουφίζει και από το άγχος της καθημερινότητας. 

Ποδηλασία

Το ποδήλατο είναι μια μαγική δραστηριότητα για όλες τις ηλικίες. Λένε πως ένας ποδηλάτης έχει τη φυσική κατάσταση ενός 10 χρόνια νεότερου ανθρώπου. Δεν είναι μόνο εξαιρετική γυμναστική, αλλά μπορεί επίσης να εξασφαλίσει μοναδικές εξορμήσεις με τους φίλους ή την οικογένειά σας. Βέβαια δεν υπάρχει κανένας λόγος να μιμηθείτε τον Lance Armstrong, ξεκινήστε με μικρές και εύκολες διαδρομές, προτού βάλετε στον εαυτό σας δύσκολα.

Και αφού γυμναστείτε και κάνετε το καλύτερο για να διατηρηθείτε σε φόρμα, σίγουρα σας αξίζει μια μπίρα χωρίς αλκοόλ. Όχι όμως μια οποιαδήποτε μπίρα, αλλά την Heineken 0.0, που σας χαρίζει μια μοναδική εμπειρία μεστής γεύσης, αρωμάτων και δροσιάς, χωρίς ίχνος αλκοόλης. Γιατί πρέπει επιτέλους να παραδεχτούμε ότι τελικά αυτό που αναζητάμε σε μια μπίρα είναι η γεύση της. 

Και να θυμάστε πως δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζετε τη γυμναστική ως ένα μέρος που θέλετε να πάτε, αλλά ως ένα ταξίδι διαρκούς αλλαγής και βελτίωσης. Μια κατάσταση στην οποία καθημερινά επιλέγετε να φερθείτε στο σώμα σας με σεβασμό και φροντίδα.