Όταν το 1997 η Silvia Venturini Fendi λάνσαρε τη λεγόμενη “baguette bag” ίσως να μην μπορούσε να φανταστεί πόσο επρόκειτο να εκτοξευτεί, διεκδικώντας πρώτη τον επίσημο όρο της "it bag" και χαράσσοντας έναν νέο δρόμο στο κομμάτι των must-have accessories.
Σε αυτό βοήθησε κατά πολύ η αγάπη που γνώρισε μέσα από το Sex and the City, με την Carrie Bradshaw να την αναγάγει σε go-to επιλογή, γεγονός που τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας της εκτόξευσε τις πωλήσεις στις 100.000 τσάντες, με περισσότερες από 1000 διαφορετικές εκδοχές της να έχουν κυκλοφορήσει έκτοτε.
«Όταν η Fendi μας παραχώρησε τη συγκεκριμένη τσάντα, έγινε η αρχή για όσα ακολούθησαν, με τη σειρά να παίρνει πλέον fashion χαρακτήρα» έχει δηλώσει η Sarah Jessica Parker, μιλώντας για το γεγονός πως ένα νεοσυσταθέν brand επέλεξε να συνεργαστεί με μία καινούρια, τότε, τηλεοπτική σειρά, με το αποτέλεσμα να ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες και των δύο πλευρών.
Συμβαδίζοντας λοιπόν με τη στροφή που κάνει η σημερινή μόδα προς τις τάσεις που μεσουράνησαν τις δεκαετίες των 90s και 00s, η baguette επιστρέφει φέτος και στολίζει τα σύνολα των πιο κομψών fashionistas, στοχεύοντας στο να γίνει και πάλι η it bag που ήταν κάποτε.