Οι 5 ασκήσεις που θα σε κάνουν «φέτες»

Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2021

Γρήγορη ερώτηση: Τι κοινό έχουν ο Superman, ο Bart Starr και κάθε χαρακτήρας που υποδύθηκε ο Arnold Schwarzenegger στα ‘80s; 

Είναι ψηλοί, σίγουρα, και αρρενωποί. Είναι, επίσης, «κομμένοι».

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο St Andrews της Σκωτίας και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Perception έδειξε πως οι όσο μεγαλύτερος σωματικά και γυμνασμένος είναι ένας άνδρας, τόσο περισσότερο επιβάλλεται στο χώρο και οι άνδρες γύρω του διστάζουν να τον ανταγωνιστούν σε οποιοδήποτε επίπεδο – από τις σχέσεις με το αντίθετο φύλο, μέχρι επαγγελματικά ζητήματα.

Παρακάτω λοιπόν, έχουμε τις ασκήσεις που θα σας κάνουν «φέτες» και θα σας δώσουν όχι το σώμα του Superman (εδώ λέμε αλήθειες) αλλά κάτι παρεμφερές.

Πιέσεις ώμου και Power Cleans

Οι ώμοι είναι ένα βασικό σημείο που χρειάζεται προπόνηση – ειδικά αν είστε ψηλοί, είναι αυτό που θα προσθέσει πόντους στην εμφάνισή σας.

Έλξεις και σκυφτή κωπηλατική με αλτήρες

Σχεδόν εξίσου σημαντική με τους ώμους, είναι η πλάτη. Είναι προτιμότερο να δώσετε εκεί την προσοχή σας, παρά στις ασκήσεις που θα δώσουν όγκο στο στήθος.

Romanian Deadlifts

Είναι σημαντικό να γυμνάζετε και το κάτω μισό του σώματός σας – αλλιώς αποκτάτε τα λεγόμενα chicken legs (και αυτό δεν το θέλετε). Όσο πιο ομοιόμορφα κατανεμημένη είναι η μυϊκή σας μάζα, τόσο καλύτερα.

πηγή φωτογραφίας: Instagram