Όπως κι αν γυμνάζεσαι, δεν πρέπει να παραλείπεις αυτήν τη μία άσκηση

Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2021

Καθένας μας έχει τον δικό του τρόπο να παραμένει fit – είτε βγαίνεις για τρέξιμο, είτε για ποδηλασία, είτε προτιμάς το CrossFit ή όλα μαζί, υπάρχουν ορισμένες θεμελιώδεις ασκήσεις που όλοι πρέπει να κάνουμε. Δεν είναι εύκολες, ούτε αρέσουν σε όλους, όμως είναι δυνατές και πιάνουν μεγάλες μυϊκές ομάδες.

Κι ενώ τα προγράμματα γυμναστικής έρχονται και φεύγουν, μία άσκηση είναι αυτή που έχει νικήσει το πέρασμα του χρόνου, παραμένει αποτελεσματική και ποτέ δε φεύγει από τη μόδα του fitness (δίκαιο). Σε δυναμώνει, βοηθά στην καύση του λίπους, την αύξηση της μυϊκής μάζας και έχει πραγματικό αποτέλεσμα στην εικόνα σου.

Φυσικά, δεν είναι άλλη από το deadlift – ή την άρση θανάτου, αν την προτιμάς στα ελληνικά.

Όταν γίνεται σωστά, σε κάθε επανάληψη ενεργοποιούνται οι ιγνυακοί τένοντες, οι γλουτοί, ο κορμός και οι τραπεζοειδείς Έχουν πολλές εναλλακτικές, όμως και ο παραδοσιακός τρόπος δουλεύει μία χαρά. 

Δες στο παρακάτω βίντεο τη σωστή εκτέλεση: