Μία YouTuber βγάζει το πρόγραμμα γυμναστικής του Thor σε 85 λεπτά. Εσύ;

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021

Δοκίμασε το πρόγραμμα γυμναστικής του The Rock και τώρα ήρθε για τη συνέχεια. Η Lucy Davis έκανε το workout του Thor, το έβγαλε βίντεο και μας κάνει να νιώθουμε πιο αγύμναστοι από ποτέ.

Το πρώτο κομμάτι περιλαμβάνει 3 σετ από 15 έλξεις. Το δεύτερο, τρία σετ 20 situps τα οποία ακολουθούν 3 σετ από 15 push-ups. Στη συνέχεια, έρχονται 3 δεκάρια box jumps, 3 σετ από 15 ελεύθερα καθίσματα – όλο αυτό διαρκεί 40 περίπου λεπτά.

Αν το παραπάνω φαίνεται κουραστικό, θα πούμε απλώς ότι ήταν ζέσταμα για το δεύτερο μέρος: Ξεκινάμε με τρία σετ από 15 καθίσματα με μπάρα. Συνεχίζουμε με τρία σετ από 5 πιέσεις στήθους στον πάγκο, 3 σετ από 8 πιέσεις ώμων, 3 σετ από 5 άρσεις θανάτου, 3 σετ από 5 σφυριά. Κι αυτό κρατάει 45 λεπτά.

Καλή τύχη από εμάς, αν αποφασίσετε να το δοκιμάσετε