Το ιστορικό και εμβληματικό κεντρικό κτίριο του Μουσείου Μπενάκη φωταγωγήθηκε φέτος με το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, στo πλαίσιo της παγκόσμιας πρωτοβουλίας φωταγώγησης μνημείων και κτηρίων οροσήμων, για την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, της The Estée Lauder Companies.
Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2022, το Μουσείο Μπενάκη φωτίστηκε στο ροζ χρώμα της εκστρατείας, υπενθυμίζοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Το φετινό μήνυμα της καμπάνιας αποτελεί ένα δυνατό μήνυμα, με παγκόσμια απήχηση:«30 χρόνια δέσμευσης. Ενωμένοι να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού»
Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια της Παγκόσμιας Εκστρατείας Ενημέρωσης του Καρκίνου του Μαστού της Estee Lauder Companies. Το 1992, η Evelyn H. Lauder συν-δημιούργησε την εμβληματική Ροζ Κορδέλα και ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού, εμπνέοντας ένα παγκόσμιο κίνημα με μια αποστολή: να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού για όλους. Η Estée Lauder Companies με την εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού και το φιλανθρωπικό ίδρυμα Breast Cancer Research Foundation®, έχουν χρηματοδοτήσει περισσότερα από 108 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως για έρευνα, εκπαίδευση και ιατρικές υπηρεσίες οι οποίες πραγματικά σώζουν ζωές.
Στην Ελλάδα, η Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 με το γνωστό σχεδιαστή Duka, για το σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Μια τοπική πρωτοβουλία στα πλαίσια της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies, η οποία έχει λάβει διεθνή αναγνώριση.
Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet αποτελεί ένα σύμβολο του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και της σημασίας για έγκαιρη ενημέρωση και της πρόληψη. Τα έσοδα από την πώληση του βραχιολιού χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας.
Μια έμπρακτη δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον μεγάλο αυτό αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 4000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένες πόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.
Στην εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε μέσω Live Streaming από τη σελίδα της Estée Lauder Greece στο Facebook και από το κανάλι της Estee Lauder Greece στο YouΤube, παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας κ. Ευάγγελος Φιλόπουλος, ο Γενικός Δ/ντης της Estée Lauder Companies για τα
Βαλκάνια κ. Κώστας Σπυρόπουλος, ο Δ/ντης Ανάπτυξης του Μουσείου Μπενάκη κ. Νίκος Τριβουλίδης, ο σχεδιαστής Δούκας Χατζηδούκας, η Δ/ντρια μάρκετινγκ των μαρκών Estée Lauder και La Mer κ. Μάχη Καμπανέλλου κ.α.
Το έναυσμα για τη φωταγώγηση έδωσε και φέτος η κ. Ελένη Μενεγάκη, ως η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού του Ομίλου Estée Lauder Companies, η οποία συμμετέχει αφιλοκερδώς σε αυτήν την πρωτοβουλία.
Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη το επικείμενο θέμα της ενεργειακής κρίσης και σεβόμενοι τις όποιες συστάσεις που έχουνε γίνει για εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας, η φετινή, συμβολική όπως πάντα φωταγώγηση του Μουσείου, διήρκεσε μόνο για μερικές ώρες και μέχρι τα μεσάνυχτα. Έγινε μελέτη φωτισμού και ορθή χρήση
λαμπτήρων LED χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης έτσι ώστε να περιοριστεί και να εξοικονομηθεί η χρήση του ρεύματος.
Λίγα λόγια για το Μουσείο Μπενάκη
Το Μουσείο Μπενάκη είναι ένας από τους κορυφαίους πολιτιστικούς οργανισμούς στην Ελλάδα με πάνω από 100.000 εκθέματα ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού. Ένα σημαίνον ίδρυμα για τη χώρα μας το οποίο θεωρείται ως ο παλαιότερος οργανισμός μουσείων στον ελληνικό χώρο.
Λίγα λογία για τη Πρωτοβουλία Φωταγώγησης
Η Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων–Σημείων Οροσήμων της Εκστρατείας Ενημέρωσης, ξεκινά το 2000 από την Evelyn Lauder, με στόχο να επιστήσει με έναν πρωτότυπο τρόπο, την προσοχή στη σημασία της υγείας του μαστού και της έγκαιρης διάγνωσης. Η Evelyn Lauder πείθει για πρώτη φορά αξιωματούχους των πόλεων να αλλάξουν τον φωτισμό των κτιρίων και να φωταγωγήσουν συμβολικά κάθε Οκτώβριο σημεία της πόλης τους με ροζ χρώμα, με σκοπό να υπενθυμίσουν στις γυναίκες το σωτήριο μήνυμα της έγκαιρης διάγνωσης.
Την πρώτη χρονιά, 26 κεντρικά σημεία σε 22 χώρες φωταγωγήθηκαν συμβολικά με ροζ χρώμα, συμπεριλαμβανομένου του Empire State Building (ΗΠΑ), την Όπερα του Σύδνεϋ (Αυστραλία) και τον Πύργο της Πίζας (Ιταλία).
Από το 2000 μέχρι σήμερα έχουν φωταγωγηθεί περισσότερα από 1000 κτίρια-ορόσημα και μνημεία παγκοσμίου σημασίας σε 70 χώρες μεταφέροντας το αισιόδοξο μήνυμα ότι η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ. Μεταξύ αυτών ο Πύργος του Eiffel στο Παρίσι, το Buckingham Palace, το London Eye στο Λονδίνο, το Brandenburg
Gate στο Βερολίνο, κ.α.
Τα κτίρια που συμμετέχουν παγκοσμίως στην Πρωτοβουλία Φωταγώγησης Παγκοσμίων Μνημείων–Σημείων Οροσήμων, φωταγωγούνται πάντα μέσα στον Οκτώβριο, καθιερωμένο μήνα Ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.
Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα: το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη,το Ενετικό Φρούριο ΚΟΥΛΕ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Παναθηναϊκό Στάδιο, η Πύλη του Αδριανού
και το Ολυμπιείο, το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το Εθνικό Θέατρο.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.