ΟΜΟΡΦΙΑ BEAUTY NEWS

Πώς και γιατί αυτή η κεφαλή ντους κατέκτησε τον κόσμο της ομορφιάς;


Ελένη Τσούτση

25 Μαΐου 2023

Πώς και γιατί αυτή η κεφαλή ντους κατέκτησε τον κόσμο της ομορφιάς;
Instagram/@ jolie
Ποτέ άλλοτε μια κεφαλή ντους δεν ήταν τόσο hot

To κάθε beauty brand έχει μια μοναδική διαδρομή στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η εταιρεία Jolie δημιούργησε μια κεφαλή ντους που φιλτράρει το νερό και κατάφερε να ξεχωρίσει. Ο Ryan Babenzien λάνσαρε το brand ομορφιάς Jolie τον Δεκέμβριο του 2021. Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ο τρόπος διαφήμισης της κεφαλής καθώς η Jolie επενδύει στο οργανικό marketing που απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό.

Οι νεοφυείς επιχειρήσεις ομορφιάς σήμερα πρέπει επίσης να εξυπηρετήσουν έναν ξεχωριστό σκοπό για να προσεγγίσουν νεότερους καταναλωτές που κατακλύζονται από επιλογές. Ο Babenzien και ο συνιδρυτής Arjan Singh υποστηρίζουν ότι κατάφεραν να το κάνουν αυτό πουλώντας ένα προϊόν που συνήθως δεν θεωρείται προϊόν ομορφιάς. Πρόκειται για μια κεφαλή ντους που φιλτράρει ρύπους όπως το χλώριο, που διατίθεται στο εμπόριο ως ωφέλιμο για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Το κόστος της ανέρχεται στα $165.

«Είμαστε ένα εργαλείο ευεξίας ομορφιάς», δήλωσε ο Babenzien.

Η εταιρεία έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 80.000 πελάτες, κυρίως γυναίκες ηλικίας 18 έως 35 ετών από την κυκλοφορία της τον Δεκέμβριο του 2021. Η Jolie στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της περισσότερο από 500% σε ετήσια βάση στα 25 εκατομμύρια δολάρια το 2023.

O Babenzien μπορεί να έχει εδραιωθεί στο πρώτο κύμα ψηφιακά εγγενών εμπορικών σημάτων, το οποίο ορίστηκε από το κομψό branding, τις πωλήσεις μέσω ιδιόκτητων καναλιών και την ανατίναξη των υπνηλών κατηγοριών. Αλλά τώρα αναδιαμορφώνει την προσέγγισή του για να ταιριάζει με το δεύτερο κύμα, το οποίο αφορά περισσότερο τη δημιουργία οργανικών buzz, τη δημιουργία συνεργασιών χονδρικής από νωρίς και την κατασκευή προϊόντων που αντιμετωπίζουν μια τρύπα στην αγορά.

«Αυτή η κεφαλή ντους συνδέεται με την έννοια της ευεξίας», δήλωσε η Larissa Jensen, αντιπρόεδρος και σύμβουλος της βιομηχανίας ομορφιάς Circana. «Δεν είναι άλλη μια απλή συσκευή καθαρισμού, λέιζερ ή γραφίτη. Έχει μοναδική θέση στην αγορά».

Τον Μάιο, η εταιρεία δημιούργησε μια έξυπνη καμπάνια με πέντε φορτηγά να έχουν τυλιχτεί με μια βρώμικη πρόσοψη που έφερε το λογότυπο Jolie στη Νέα Υόρκη με την ερώτηση: "τι θα γινόταν αν σας λέγαμε ότι το νερό του ντους σας είναι πιο βρώμικο από αυτό το φορτηγό;"

Jenny.Gr

To λες και επιθετικό μάρκετινγκ.

Οι περισσότερες νέες επιχειρήσεις ομορφιάς ξεκινούν με μερικά hero - products. Η Jolie ξεκίνησε με ένα μόνο item και κατάφερε πολύ γρήγορα να χτίσει το δικό της κοινό. Η εταιρεία αναμένει ότι θα μπορεί να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της μέχρι το 2025. « Tα 300 εκατομμύρια ντους στις ΗΠΑ είναι μια απίστευτα μεγάλη αγορά».

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.