#DearInfluencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς
JTeam
6 Μαρτίου 2024
Το Dove, πιστό στο όραμα του να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλει να αναδείξει ένα σημαντικό και επίκαιρο πρόβλημα, αυτό της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους. Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε την local καμπάνια #DearInfluencers, μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers στην Ελλάδα, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι.
Μέσα από ένα μεγάλο κάλεσμα για αλλαγή το Dove παρότρυνε το κοινό να υπογράψει το αίτημα στο dearinfluencers.gr και να στηρίξει την πρωτοβουλία, με τις συμμετοχές να ξεπερνούν κάθε προσδοκία! Με εφόδιο τις χιλιάδες υπογραφές που συγκεντρώθηκαν και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, το Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) που αφορά στο Influencer Marketing.
Έτσι, με το νέο Ειδικό Παράρτημα, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι influencers δεσμεύονται να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα και επεξεργασμένες εικόνες στα διαφημιστικά τους post.
Ακολουθώντας εδώ και χρόνια αυτούς τους κανόνες, το Dove δείχνει το δρόμο προς ένα πιο υγιές και υπεύθυνο διαφημιστικό τοπίο, ώστε τελικά οι νέοι να σταματήσουν να συγκρίνονται με μη ρεαλιστικά πρότυπα και να πιστέψουν στη δική τους, αληθινή ομορφιά!
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.