Το μεγαλύτερο makeup trend της άνοιξης είναι το glitter. Το ξέρουμε, το περιμέναμε, αναπτυσσόταν για καιρό. Αργά αλλά σταθερά, κέρδισε beauty gurus, influencers κι εμάς, ενώ για την ύπαρξή του μπορούμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Euphoria. Σύμφωνα με την ομάδα marketing του Instagram, μάλιστα, από τότε που κυκλοφόρησε η δεύτερη σεζόν, τα σχετικά hashtags εκτοξεύθηκαν.
«Τον περασμένο μήνα, παρατηρήσαμε 39% αύξηση στις αναζητήσεις για το glitter», εξήγησε στο Refinery29 η ειδικός Brooke Ozaydinli. «Ο κόσμος ψάχνει glitter, ψωνίζει glitter και περνά χρόνο βλέποντας τους creators που εξηγούν πώς να κάνουμε glitter looks μέσω βίντεο και reels – και όσο περνά ο καιρός, τόσο παρατηρούμε την ανάπτυξη του trend».
Η ζήτηση για glitter επιβεβαιώνεται, με μία απλή ματιά και στα υπόλοιπα social media. Στο TikTok, για παράδειγμα, βλέπουμε ότι γίνονται ολόκληρα πάρτι με θέμα εμπνευσμένο από το Euphoria, ενώ τα eye makeup looks με τις περισσότερες προβολές, είναι εκτυφλωτικά λαμπερά – σχεδόν κατεβάζουμε τη φωτεινότητα της οθόνης.
Η makeup artist των celebrities, Mary Phillips, τονίζει πως η glitter σκιά είναι νούμερο ένα επιθυμία των πελατών της. «Όλοι τους θέλουν shimmery κα υγρό αποτέλεσμα από τις βλεφαρίδες ως τα φρύδια», εξήγησε. «Λατρεύω την επιστροφή του glitter, γιατί βλέπουμε πως έστω και λίγο-λίγο, προσθέτουμε το κάτι παραπάνω στο καθημερινό μας μακιγιάζ – είναι κάπως fun όλο αυτό. Δεν είμαι του glitter, αλλά πράγματι δίνει ένταση στο βλέμμα».
Δεν είναι μόνο η σκιά, φυσικά. Βλέπουμε glitter στα μήλα του προσώπου, στα φρύδια, ακόμη και στα νύχια. Η αισθητική μας αλλάζει κι όλα μοιάζουν βγαλμένα από παραμύθι – γιατί όχι κι εμείς;
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.