ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΛΛΙΑ - ΝΥΧΙΑ

Η “luxury” πλευρά του κομμωτηρίου


7 Νοεμβρίου 2014

20141006_1195.jpg

Το κομμωτήριο αποτελεί για όλες σχεδόν τις γυναίκες ένα ναό ομορφιάς. Τα μαλλιά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της θηλυκότητας καθώς κι έκφραση γοητείας. Στις μέρες μας, ωστόσο, το κομμωτήριο έχει γίνει ένα είδος πολυτέλειας, αφού οι καθημερινοί ρυθμοί μίας γυναίκας δεν τις επιτρέπουν μία απολαυστική επίσκεψη στο κομμωτήριο, όπως τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι. Κι αν αναρωτιέστε γιατί θα έπρεπε, έχω την κατάλληλη απάντηση από τον ειδικό, τον Eric Pfalzgraf.

Ο Eric είναι κομμωτής και ιδιοκτήτης της διάσημης αλυσίδας κομμωτηρίων Coiffi1st, μία από τις πιο επιτυχημένες αλυσίδες που διακρίνεται για το ιδιαίτερο στυλ των κομμωτηρίων της. Τα κομμωτήρια είναι όλα διαφορετικά μεταξύ τους στη διακόσμηση και προσαρμοσμένα πάντα στο στυλ της περιοχής και του κοινού που εξυπηρετούν αλλά πάντα με ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή του ύψιστου δυνατού service προς τον πελάτη.

Η Kérastase, γνώστης των luxury υπηρεσιών και προϊόντων όσον αφορά στα μαλλιά και την περιποίησή τους έδωσε την ευκαιρία στους συνεργάτες της να γνωρίσουν τον Eric Pfalzgraf από κοντά σε μία ημερίδα που διοργάνωσε για τον εορτασμό των 50 χρόνων από την ίδρυση της Kérastase που έφερε τον τίτλο “ L’art du Luxe by Kérastase”.

20141006_1195

Το Jenny.gr βρέθηκε στη γαλλική πρεσβεία, όπου και έλαβε μέρος η ημερίδα και γνώρισε από κοντά τον διάσημο κομμωτή Eric Pfalzgraf.

Ευγενικός, χαμογελαστός και άκρως επικοινωνιακός μου απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις, μεταδίδοντάς μου το πάθος του για το κομμωτήριο σαν μία πολυτελή υπηρεσία κι όχι σαν μία αναγκαστική συνήθεια.

1.       Πως ξεκίνησε η ιδέα να ανοίξετε ένα πολυτελές κομμωτήριο στη Γαλλία και σταδιακά τα Coiffi1st να εξαπλωθούν σε όλο τον κόσμο;

Όταν πήρα την απόφαση να ανοίξω ένα κομμωτήριο, υπήρχαν πάρα πολλά στη Γαλλία και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι αν τυχόν μπω στη διαδικασία να ανοίξω ένα κομμωτήριο πρέπει να είναι κάτι τελείως διαφορετικό.

2.       Τί είναι αυτό που το έκανε να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα κομμωτήρια κατά τη γνώμη σας;

Ήθελα να κρατήσω δύο διαστάσεις στην όλη ιστορία. Η μία ήταν ότι έχει να κάνει με τη μάρκα, το καθαρά επαγγελματικό σκέλος, το οποίο είναι η εκπαίδευση και ο επαγγελματισμός και από την άλλη πλευρά το προσωπικό, η θέληση, το πάθος και οι σχέσεις. Αυτό που ήθελα να κάνω κατά κύριο λόγο ήταν να ξεχωρίσω, να βάλω τα όρια και να ορίσει το concept των δικών μου κομμωτηρίων, το οποίο θα διαφοροποιείται εντελώς από τα ήδη υπάρχοντα. Κι αυτό το concept έχει να κάνει με τα όμορφα μαλλιά και την περιποίησή τους.

3.       Δυσκολευτήκατε να πείσετε τις γυναίκες να διαθέσουν αρκετά χρήματα για την περιποίηση των μαλλιών τους, δεδομένου, ότι οι exclusive υπηρεσίες έχουν αρκετά υψηλό κόστος;

Στα κομμωτήρια Coiffi1st υπάρχουν τιμές για όλα τα βαλάντια. Σε ορισμένα κομμωτήρια μάλιστα υπάρχουν έως και 5 διαφορετικές γκάμες τιμών και είναι ανάλογες με την εμπειρία του κομμωτή που θα περιποιηθεί την κάθε γυναίκα.

4.       Λένε ότι τα μαλλιά είναι η γοητεία της γυναίκας. Θεωρείτε ότι τα μαλλιά εκφράζουν στοιχεία του χαρακτήρα της ή μέρος του συναισθηματικού της κόσμου;

Τα μαλλιά είναι ένα στολίδι για το πρόσωπο της γυναίκας. Ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης η γυναίκα έχει πολύ μεγάλη ανάγκη να νιώσει σιγουριά για τον εαυτό της. Για να το νιώσει αυτό θέλει να περιποιηθεί τα μαλλιά της. Επομένως, όταν περνάει δυσκολίες, τότε είναι που έχει περισσότερη ανάγκη να πάει στο κομμωτήριο. Νιώθει πιο δυνατή!

Υπάρχουν επαναστάσεις που γίνονται σε όλα τα επαγγέλματα και τώρα λόγω κρίσης, υπάρχει ένας λόγος παραπάνω. Οι κομμωτές καλούνται να αλλάξουν τη νοοτροπία τους. Εγώ αγαπάω τις γυναίκες και τα όμορφα μαλλιά και στα Coiffi1st λειτουργούμε προς αυτή την κατεύθυνση. Ακόμα και μέσα στην κρίση τα μαλλιά συνεχίζουν αν φυτρώνουν!

20141006_0940

5.       Λόγω της δύσκολης περιόδου η αγορά έχει εφοδιαστεί με ένα σωρό προϊόντα που βοηθούν μία γυναίκα να περιποιηθεί μόνη της τα μαλλιά της στο σπίτι. Τι είναι αυτό που θα την “τραβήξει” σε ένα κομμωτήριο;

Αυτό το κάνει ακόμα κι όταν δεν έχουμε κρίση. Σε μία δύσκολη εποχή λοιπόν αγοράζουμε λιγότερο, όμως σκεφτόμαστε καλύτερα για το τι πρέπει να αγοράσουμε. Υπάρχει η οικονομική κρίση, ταυτόχρονα όμως υπάρχει κι αυτή της ποιότητας. Κι αυτό είναι που πρέπει να προσέχει κανείς μέσα στα κομμωτήρια- πόσο καλύτερη ποιότητα, εξυπηρέτηση και συμβουλή μπορούμε να δώσουμε στις γυναίκες.

Κάτι που δεν αναφέρεται ποτέ είναι η κρίση του χρόνου. Η σύγχρονη γυναίκα δεν έχει πολύ ελεύθερο χρόνο γι’ αυτό θέλει πραγματικά να τον αφιερώσει κάπου θα περάσει πραγματικά καλά και θα ευχαριστηθεί. Αν λοιπόν σε μία επίσκεψή της στο κομμωτήριο δεν περάσει καλά, θεωρεί ότι έχει χάσει το χρόνο της. Αντίθετα αν περάσει όμορφα θα θέλει να πάει ξανά. Στη Γαλλία, όπως ααι την Ελλάδα φαίνεται ότι η γυναίκα δεν πηγαίνει πια συχνά στο κομμωτήριο λόγω της κρίσης. Ωστόσο, ανοίγουν πολλά ινστιτούτα ομορφιάς και περιποίησης. Επομένως, η γυναίκα στρέφεται σε κλάδους που της παρέχουν ευχαρίστηση. Η κρίση είναι μία καλή δικαιολογία καθώς φαίνεται. Αν σας υποσχεθώ ότι στο κομμωτήριό μου θα περάσετε 2 ώρες υπέροχα, θα χαλαρώσετε και σας εγγυηθώ 20% περισσότερη ομορφιά δεν θα διαθέσετε χρήματα για το κομμωτήριο;

6.       Από την εμπειρία σας ποια είναι η μεγαλύτερη εμμονή που έχει μία γυναίκα με τα μαλλιά της;

Το πρώτο πράγμα που περιμένει μία γυναίκα από τον κομμωτή της είναι να ακούει προσεκτικά τις ανάγκες και τις επιθυμίες της κι όχι να της μιλάει συνεχώς. Μία γυναίκα μπορεί να έρθει στο κομμωτήριο για να κάνει μία αλλαγή στα μαλλιά της κι άλλες φορές έρχεται για την καθημερινή της περιποίηση. Πάντα όμως πρέπει να το απολαμβάνει και να έχει την προσοχή του κομμωτή της. Πολύ συχνά μιλάμε για τη συμβουλή του κομμωτή, αλλά για να τη δώσει πρέπει πρώτα να έχει ακούσει τη θέλει η γυναίκα.

Παρ’ όλα αυτά, επειδή εμείς είμαστε οι επαγγελματίες, πρέπει το αποτέλεσμα που θα έχει η γυναίκα στα μαλλιά της να μας κάνει υπερήφανους. Αν δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, ή αν δεν είναι η πελάτισσά μου, τότε δεν την αφήνω να φύγει έτσι από το κομμωτήριο.

7.       Δώστε μας μία συμβουλή ως ειδικός. Ποια είναι η τάση φέτος στα μαλλιά;

Φέτος, η τάση είναι τα φυσικά μαλλιά που δεν είναι ούτε καλοχτενισμένα, ούτε εντελώς ατημέλητα, ούτε μακριά αλλά ούτε και κοντά και το χρώμα τους να φαίνεται φυσικό. Στόχος μιας γυναίκας αλλά και δικός μου είναι όταν βγαίνει από το κομμωτήριο να δείχνει συνολικά όμορφη, κι όχι να κεντρίζει η κουπ της το ενδιαφέρον.

[gallery-397756]

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.