AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΑΛΛΙΑ - ΝΥΧΙΑ

Μπιούτι Μπαρ: Γιατί όλη η Αθήνα πάει σε αυτό το νυχάδικο της Κυψέλης


Ελένη Τσούτση

9 Οκτωβρίου 2022

Μπιούτι Μπαρ: Γιατί όλη η Αθήνα πάει σε αυτό το νυχάδικο της Κυψέλης
Μια επίσκεψη στο «Μπιούτι Μπαρ» θα σας πείσει ότι ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε την περιποίηση των άκρων έχει αλλάξει

Μπορεί ένα nail bar να κρύβει μια ολόκληρη φιλοσοφία για την ομορφιά και τη γυναίκα; Μια επίσκεψη στο «Μπιούτι Μπαρ» της Άννας Χαλούβας, θα σας βεβαιώσει πως μπορεί. Ένας υπέροχος χώρος στην οδό Ζακύνθου στην Κυψέλη που σίγουρα αν περάσετε απ' έξω θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον. Από την παιχνιδιάρικη ταμπέλα, το cool design μέχρι τη jazz μουσική που ακούγεται, όλα προμηνύουν πώς ένα ραντεβού αρκεί για να «κολλήσετε», όπως εγώ!

Αν κάτι ξεχώρισα θα ήταν η οικειότητα που ένιωσα από την πρώτη στιγμή και φυσικά τα minimal σχέδια που έχουν γίνει το σήμα κατατεθέν του χώρου. Αφού συζητήσαμε για όλα τα νέα nail trends, επιλέξαμε με την ομάδα του «Μπιούτι Μπαρ» να κάνω ένα αφηρημένο σχέδιο με τα χρώματα του φθινοπώρου, κάτι έξω από τα (δικά μου) συνηθισμένα που θα δοκίμαζα για πρώτη φορά. Το αποτέλεσμα με ενθουσίασε και πλέον δηλώνω fan των αφηρημένων σχεδίων.

Τα αφηρημένα σχέδια στα νύχια έχουν μετατραπεί σε μικρά έργα τέχνης, συνδυάζουν χρώματα, σχηματισμούς, καθαρές γραμμές ή στροβιλισμούς. Μπορούν να είναι τολμηρά ή διακριτικά, ακριβώς όπως θέλετε.

Στη συνέχεια μίλησα με την ιδιοκτήτρια, Άννα Χαλούβα, για την ομορφιά, τις γυναίκες και όλα όσα πρεσβεύει ο χώρος που δημιούργησε στην Κυψέλη.

Πώς κάνατε στροφή στην καριέρα σας και ποιο ήταν το βασικό κίνητρο για να ξεκινήσετε το «Mπιούτι Μπαρ»;

Εδώ και 10 χρόνια είμαι σε μια ασφαλιστική εταιρεία, η οποία είναι πολυεθνική. Τα τελευταία χρόνια λοιπόν ασχολούμαι με το κομμάτι του αυτοκινήτου και ότι έχει να κάνει με τα συμβόλαια. Ένιωθα ότι ήθελα να κάνω κάτι πιο δημιουργικό αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό. Πριν 8 χρόνια, ήθελα να ασχοληθώ με το μακιγιάζ οπότε παράλληλα με τη δουλειά μου τα απογεύματα, τελείωσα τη σχολή του κ. Μαρκετάκη. Έπειτα ασχολήθηκα επαγγελματικά, κυρίως τα σαββατοκύριακα, με το μακιγιάζ.

Η καραντίνα με βοήθησε να εξελίξω το κομμάτι του μακιγιάζ με σεμινάρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Έτσι, απέκτησα μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτό το κομμάτι. Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο ενεργά με όλο αυτό το δημιουργικό κομμάτι που είχε σχέση με τη γυναίκα, εκεί μου «χτύπησε» ότι θέλω να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου. Η πανδημία με βοήθησε πολύ στο να καταλάβω τι θέλω πραγματικά να κάνω στη ζωή μου.

Ενώ ένιωθα ότι στη σταθερή μου δουλειά ήταν όλες οι συνθήκες καλές, όμως καταλάβαινα ότι αυτό είναι και μια παγίδα. Έπρεπε να πάρω την απόφαση να κάνω κάτι δικό μου και να πω: τώρα είναι η στιγμή! Έτσι ξεκίνησαν όλα. Στην καραντίνα έψαχνα χώρο στη Κυψέλη για να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα.

Σε ποιες γυναίκες απευθύνεται το «Μπιούτι Μπαρ»;

Για μένα δεν είναι μόνο οι γυναίκες. Ο λόγος που επέλεξα την Κυψέλη, εκτός από το ότι κατοικώ στην Κυψέλη τα τελευταία 8 χρόνια, ήταν γιατί είναι μια πολυπολιτισμική περιοχή και εμένα αυτό με συναρπάζει. Όταν για παράδειγμα, έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να περπατάω στα στενά της Κυψέλης, από στενό σε στενό και να βλέπω τη διαφορετικότητα.

Την διαφορετικότητα αυτή την βλέπεις από μαγαζί σε μαγαζί και από σπίτι σε σπίτι. Από τις πιο καινούριες πολυκατοικίες, από τα νεοκλασικά της Κυψέλης μέχρι και τον κόσμο. Περνάς από τη δημοτική αγορά και μπορείς να δεις ομάδα που κάνει ελληνικούς παραδοσιακούς χορούς και να μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα. Οπότε, αυτή η πολυπολιτισμικότητα ήταν και η ιδέα μου.

Ήθελα να φτιάξω ένα χώρο που μπορεί να τους εξυπηρετεί όλους. Να έρχεται κόσμος που θα νιώθει ελεύθερα για το "τι είναι". Ακόμη, δεν θεωρώ ότι τα beauty services είναι αποκλειστικά υπηρεσίες που απευθύνονται στις γυναίκες.

Πώς αισθάνεστε με την τόση μεγάλη ανταπόκριση που είχατε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;

Στόχος μου ήταν να διαφοροποιηθούμε. Αυτό ακριβώς έκανα και στο μακιγιάζ. Θεωρώ ότι έχεις ευθύνη κάνοντας κάτι καινούργιο να δείξεις το κοινό που απευθύνεσαι. Ήθελα να απευθυνθώ σε πολύ συγκεκριμένο κοινό. Μεγαλύτερη επιτυχία είναι για μένα ότι ο κόσμος που εγώ απευθυνόμουν, ανταποκρίθηκε και ήρθε στο χώρο μου.

Χαίρομαι πολύ για αυτή την εξέλιξη γιατί όταν ανοίγεις μια επιχείρηση είναι πολύ δύσκολο. "Τρως καθημερινά κυριολεκτικά τα μούτρα σου", κάθε μέρα λες "γιατί το έκανα"( δεν ξέρω πως θα ακουστεί αυτό), αλλά η επιτυχία που έχει το μαγαζί, τα μηνύματα που λαμβάνουμε, η χαρά που παίρνει ο άλλος κοιτάζοντας τα νύχια του φεύγοντας είναι υπέροχο συναίσθημα για εμάς. Υπάρχουν κοπέλες που μου λένε «Νύσταζα, δεν είχα όρεξη να κάνω κάτι, αλλά ήρθα και μου φτιάξατε τη διάθεση». Εμένα αυτό μου δίνει δύναμη να κάνω άλλα τόσα!

Που αποδίδεται αυτή την επιτυχία;

Νομίζω ότι βοήθησε πάρα πολύ η εμπειρία μου στο κομμάτι της διαχείρισης αλλά και το γεγονός ότι φοίτησα κανονικά σε σχολή για νύχια ώστε να έχω πλήρη εικόνα της δουλειάς και των προϊόντων. Είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων: οι γνώσεις μου στις υπηρεσίες, οι γνώσεις μου στο μακιγιάζ και το πώς προσεγγίζουμε τις γυναίκες.

Με βοήθησε πολύ η τριβή με τη γυναίκα που είχα όλο αυτόν τον καιρό που έκανα ραντεβού μαζί τους. Ακόμη, η διαχείριση του Instagram είναι κομμάτι δικό μου. Είχα ήδη έναν λογαριασμό για το μακιγιάζ με 8 χιλιάδες ακόλουθους και γνώριζα από marketing. Όλα αυτά μαζί «κούμπωσαν» και ήρθε η γρήγορη αναγνώριση.

Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε;

Κοιτά θα σου πω, αντιλήφθηκα ότι δεν γίνεται να είναι όλοι χαρούμενοι. Ένας στους δέκα θα έχει διαφορετική άποψη. Φυσικά σέβομαι όλες τις απόψεις. Δεν κάνουμε όλοι για όλους. Μέχρι τώρα μπορώ να σου πω ότι οι εννιά στους δέκα, ακόμη και οι δέκα στους δέκα έχουν πολύ καλή άποψη.

Επειδή έχουμε online σύστημα κρατήσεων, με το που φεύγεις, μπορείς να αξιολογήσεις τις υπηρεσίες μας. Όχι για μια φορά, αλλά για κάθε υπηρεσία. Μπορεί κάποιος αυτή την εβδομάδα να μου βάλει πέντε και την άλλη τέσσερα γιατί κάτι δεν του άρεσε. Έχουμε άμεσο feedback, τόσο άμεσο που αν μια πελάτισσα βάζει πέντε και μετά τρία μπορώ απευθείας να επικοινωνήσω μαζί της, ώστε να ρωτήσω για ποιο λόγο συνέβη αυτό. Εμείς θέλουμε να έχουμε συνεχόμενο feedback από τον πελάτη.

Ακόμη, είναι σημαντικό για εμάς να υπάρχει σεβασμός όταν κλείνουμε τα ραντεβού. Φυσικά, δεν μιλάω για τη δεκάλεπτη καθυστέρηση. Δεν μπορώ να "χωνέψω" ότι υπάρχει κόσμος που ενώ έχει κλείσει ραντεβού, δεν έρχεται και μετά δεν απαντάει στο τηλέφωνο όταν τον καλούμε. Θα είμαι πολύ ειλικρινής. Είμαι ένας άνθρωπος που σέβομαι το χρόνο του άλλου, τον χρόνο των κοριτσιών που δουλεύουν και θέλω και το κοινό μου (οι άνθρωποι που μας επιλέγουν) να κάνουν το ίδιο. Δεν μπορώ να σκέφτομαι ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεσμεύουν το χρόνο του άλλου και στο τέλος επιλέγουν να μην πάνε στο ραντεβού τους. Εγώ αυτόν δεν τον θέλω πελάτη, δεν θέλω τέτοιου είδους ανθρώπους στο χώρο μου.

Τι ρόλο παίζουν τα social media για μια επιχείρηση και πόση προσοχή δίνετε εσείς στο content που ανεβάζετε;

Θεωρώ ότι είναι η μισή δουλειά. Είμαι πολύ φίλη των social, είναι της εποχής. Ένα μαγαζί πρέπει να είναι updated συνέχεια. Ο κόσμος έτσι επικοινωνεί τώρα και έτσι επικοινωνώ και εγώ! Είμαι ένας άνθρωπος που μιλάω με μηνύματα. Έχουμε μια συνέπεια τόσο στις online κρατήσεις όσο και στα social. Ανεβάζουμε περιεχόμενο καθημερινά και πιστεύω είναι και ένας από τους λόγους επιτυχίας του Μπιούτι Μπαρ. Οι μισοί μας βρίσκουν μέσα από το Instagram. Έρχονται από Άλιμο, από Πετράλωνα και από άλλες μακρινές περιοχές της Αθήνας.

Ποια είναι η δική σας σχέση με την ομορφιά;

Εγώ δεν ασχολούμαι πολύ με τη δική μου ομορφιά. Από τότε που ασχολήθηκα με τη δημιουργία του Μπιούτι Μπαρ, έχω ξεχάσει τη δική μου περιποίηση. Και εγώ χρειάζομαι το χρόνο μου, να κάνω μια παύση για να βάλω σε σειρά τους χρόνους μου.

Έχω φτάσει να δουλεύω πάνω από 15 ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα να μην έχω βρει ακόμη τα πατήματά μου. Γενικά ήμουν ένας άνθρωπος που θα ψώνιζε αρκετά συχνά, θα είχα πολύ χρόνο για εμένα, θα πήγαινα 2 φορές το μήνα να φτιάξω τα νύχια μου, αλλά πιστεύω θα επανέλθω σύντομα! (γέλια)

Με ποια κριτήρια επιλέγετε το προσωπικό σας αλλά και τα brands που φιλοξενείτε;

Σχετικά με τα brands το έψαξα πάρα πολύ. Περίπου 6 με 7 μήνες έψαχνα προϊόντα και τι θα μπορούσε να υπάρχει σε αυτό το χώρο αλλά και πώς θα μπορούσε να συνδυαστεί. Οι περισσότερες εταιρίες που διαλέξαμε είναι ελληνικές, είναι νέα παιδιά που κάνουν μια προσπάθεια, που έχουν να πουν κάτι και να δείξουν κάτι. Όσες εταιρίες δεν είναι ελληνικές, μου κέντρισαν πάρα πολύ το ενδιαφέρον. Οι ηθικές αξίες της κάθε εταιρείας έπαιξαν σημαντικό ρόλο για την επιλογή.

Αναφορικά με τα κορίτσια και το προσωπικό, είναι πολύ δύσκολο να βρεις μια καλή τεχνίτρια σε αυτή τη φάση. Έχω ψάξει πάρα πολύ για τα κορίτσια και προσπαθώ στην καθημερινότητα να τους εξηγήσω ποια είναι η φιλοσοφία του χώρου. Για παράδειγμα, δεν θέλουμε να υπάρχουν διακρίσεις, να συζητάμε για τις επιλογές του κάθε ανθρώπου, για τις θρησκείες. Θέλουμε να υπάρχει ελευθερία και ευγένεια.

Με κάποιο μαγικό τρόπο με το που μπουν τα κορίτσια εναρμονίζονται αμέσως με το χώρο. Δεν ζητάω από τα κορίτσια να είναι φτιαγμένες, βαμμένες, θέλω να υπάρχει ελευθερία. Δεν ξυπνάμε κάθε μέρα με την ίδια διάθεση.

Υπάρχουν πολλά ταμπού απέναντι στο γυναικείο φύλλο και ακόμη σήμερα που παλεύουμε για τόσα πράγματα οι γυναίκες, ακόμη και εμείς που πιστεύουμε ότι είμαστε πιο φεμινίστριες, ας το πω έτσι, πάλι και εμείς οι ίδιες τα κάνουμε.

Για παράδειγμα, όταν κάνω μακιγιάζ σε κάποια γυναίκα και ανοίγω τη λάμπα μπροστά της, θα την ακούσω να μου ζητά συγγνώμη για κάτι. Συγγνώμη γιατί δεν έχω βγάλει τα φρύδια μου, συγγνώμη γιατί δεν έχω κάνει τη ρίζα μου, συγγνώμη γιατί έχω βγάλει σπυράκια…Δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν άντρα να λειτουργεί έτσι. Γενικά, μια γυναίκα πρέπει να απελευθερωθεί από αυτά τα ταμπού.

Τι manicure σας ζητούν περισσότερο;

H αλήθεια είναι ότι μας ζητούν ό,τι βλέπουν και στα social. Δεν έχει έρθει κόσμος να μας ζητήσει μακριά νύχια με στρας. Αυτό που ζητούν είναι ενισχυμένη βάση, που είναι κάτι καινούργιο, που δεν γνωρίζουν οι πιο παλιές τεχνίτριες. Ουσιαστικά είναι το ημιμόνιμο αλλά λίγο πιο ενισχυμένο για να έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Aκόμη, κάτι που μας ζητούν πολύ είναι minimal σχέδια.

Ποιες αποχρώσεις θα κυριαρχήσουν το φθινόπωρο;

Θα δούμε σίγουρα πιο σκούρες αποχρώσεις. Το λαδί, το καφέ, το μπορντό με καφέ υποτόνους είναι μερικές από τις τάσεις. Μέχρι τώρα μας έχουν ζητήσει κυρίως καφέ αποχρώσεις!

Μπιούτι Μπαρ, Ζακύνθου 10, Κυψέλη