Θρεπτικά συστατικά κατά της γήρανσης του δέρματος

Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017
mariana-bayon-3.png

Ωστόσο το μυστικό της λαμπερής επιδερμίδας, βασίζεται και στην κατάλληλη διατροφή και συγκεκριμένα σε θρεπτικά συστατικά που πρέπει να καταναλώνουμε, ιδιαίτερα μετά την ηλικία των 40, όπου το δέρμα μας έχει περισσότερες ανάγκες και πρέπει να νικήσουμε το χρόνο.

Βιταμίνες Α, C, και D
Είναι οι τρεις βιταμίνες που πρέπει να αναζητούμε, καθώς έχουν αντιοξειδωτικά που καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες και βοηθάνε στη διατήρηση της υγείας και της νεανικής επιδερμίδας. Την Α τη βρίσκουμε στα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά, τη C κυρίως στα εσπεριδοειδή, στις φράουλες και στα ακτινίδια ενώ την D τη συναντάμε σε εμπλουτισμένες τροφές όπως δημητριακά, χυμός πορτοκάλι και γάλα. 
 

  • ​Η βιταμίνη Α είναι κατά της γήρανσης και της ακμής.
  • Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και διατήρηση του κολλαγόνου, προλαμβάνει τη γήρανση και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • H βιταμίνη D είναι σημαντική για τον οργανισμό, γιατί συμβάλει στην πρόληψη των ασθενειών που σχετίζονται με τη γήρανση. 
     

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα
Είναι απαραίτητα καθώς μεταξύ άλλων, βοηθάνε την επιδερμίδα να δείχνει πιο νεανική. Θα τα βρείτε κυρίως σε λιπαρά ψάρια, στους ξηρούς καρπούς.

Πολυφαινόλες
Τις βρίσκουμε στο στο πράσινο τσάι, στα σταφύλια και στο κακάο. Έχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες που είναι ο βασικός παράγοντας της γήρανσης.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα