Οι καλύτερες φυσικές θεραπείες για να ανακουφιστείτε από τα ηλιακά εγκαύματα

Παρασκευή, 06 Ιουλίου 2018
marvin-meyer-510865-unsplash.jpg

Ανοίξτε την κατάψυξη και βγάλτε έξω τα κατεψυγμένα λαχανικά. Όμως μην τα μαγειρέψετε, αλλά τυλίξτε τη σακούλα με μια πετσέτα και κρατήστε τη πάνω στο σημείο που έχετε καεί από τον ήλιο. Το παγωμένο θα απορροφήσει λίγο τη θερμότητα από το δέρμα σας και θα μειώσει τη φλεγμονή.

Εάν έχετε καεί γύρω από τα ματιά βάλτε δυο κρύα σακουλάκια τσαγιού και αμέσως θα ανακουφιστείτε από τον πόνο αλλά και από το πρήξιμο. Εκτός από το τσάι μπορείτε να βάλετε σε ένα μπολ 1 φλιτζάνι γάλα, 4 φλιτζάνια νερό και μερικά παγάκια και να βρέξετε ένα πανί. Στη συνέχεια εφαρμόστε το πανί στη σημείο του σώματος που έχει καεί και επαναλάβετε κάθε 2 με 4 ώρες. Η πρωτεΐνη, το λίπος και το pH του γάλακτος έχουν αντιφλεγμονώδη δράση στο δέρμα.

Διάβαστε εδώ: Κάθισα στον ήλιο με λάδι σώματος και αυτό είναι το μαύρισμα που πέτυχα

Βάλτε γιαούρτι. Όπως το γάλα έτσι και το γιαούρτι έχει πρωτεΐνη και λίπη που συμβάλουν στην ανακούφιση της φλεγμονής. Απλώστε το γιαούρτι σε όλες τις περιοχές του σώματος που έχουν καεί από τον ήλιο, ξεπλύνετε με δροσερό νερό και στη συνέχεια αφήστε το δέρμα σας να στεγνώσει.

Αγοράστε μαρούλι από το μανάβη της γειτονιάς. Γνωρίζατε πως το αγαπημένο αυτό λαχανικό έχει αναλγητικές ιδιότητες; Για να αποκομίσετε τα οφέλη, βράστε τα φύλλα μαρουλιού σε νερό, πιέστε για να βγει το υγρό και στη συνέχεια αφήστε το να κρυώσει αρκετές ώρες στο ψυγείο. Βάλτε μπάλες βαμβακιού στο υγρό και τοποθετήστε τις απαλά πάνω στο ερεθισμένο δέρμα.

Κατά την καλοκαιρινή περίοδο όπου η θερμοκρασία αυξάνεται σημαντικά, για την αποφυγή καταστάσεων όπως θερμοπληξία και θερμική εξάντληση και εγκαύματα θα πρέπεινα τηρούνται τα κατάλληλα μέτρα προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, αναφέρει ότι τέσσερεις στους πέντε καρκίνους του δέρματος, θα μπορούσαν να προληφθούν.

Μέτρα προστασίας από τον ήλιο:

Περιορισμός έκθεσης στην υπεριώδη ακτινοβολία μεταξύ των ωρών 10π.μ-4μ.μ.

Το αντηλιακό πρέπει να απλώνεται ομοιόμορφα σε στεγνό δέρμα πριν την έκθεση στον ήλιο και να επαναλαμβάνονται οι επαλείψεις κάθε δύο ώρες.

Η χρήση καπέλου και γυαλιά ηλίου κατά την έκθεση στον ήλιο, καθώς επίσης ελαφρά, άνετα ανοιχτόχρωμα ρούχα, που διευκολύνουν τον αερισμό του δέρματος και την εξάτμιση του ιδρώτα, προσφέρουν πρόσθετη προστασία από τον ήλιο.

Τις θερμές ημέρες, η κατανάλωση υγρών θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από αυτή που υποδεικνύει η δίψα.

Και αν αναρωτιέστε τι αντηλιακό να αγοράσετε, ρίξτε μια ματιά στην gallery που ακολουθεί. Θα σας βοηθήσει αρκετά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα