ΟΜΟΡΦΙΑ SKINCARE

Quiet quitting και στην ομορφιά; Το trend που θα δώσει boost στην επιδερμίδα σου


Ελένη Τσούτση

2 Νοεμβρίου 2022

Quiet quitting και στην ομορφιά; Το trend που θα δώσει boost στην επιδερμίδα σου
Η νέα τάση που σίγουρα μπορείτε να ακολουθήσετε άμεσα

Μπορεί να έχετε ακούσει για τον όρο «quiet quitting» δηλαδή την «αθόρυβη παραίτηση» όσον αφορά τη δουλειά, αλλά τώρα και ο κόσμος της ομορφιάς χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο σχετικά με τη ξαφνική διακοπή του skincare.

Όσον αφορά την περιποίηση της επιδερμίδας έχει να κάνει με τα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποιούμε. Όσο λιγότερα τα προϊόντα που εφαρμόζουμε τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα. Η συγκεκριμένη τάση υποστηρίζει ότι ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε πάρα πολλά προϊόντα και να επικεντρωθούμε μόνο σε όσα βοηθούν πραγματικά την επιδερμίδα μας.

Η αλήθεια είναι ότι αγαπάμε τη διαδικασία του skincare αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι ρουτίνες περιποίησης έχουν γίνει υπερβολικές τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό βοήθησαν και τα χρόνια της πανδημίας που οι περισσότεροι έκαναν στροφή στο skincare και ίσως μέσα σε αυτή τη νέα «εμμονή» να έκαναν και λάθος επιλογές για το δέρμα τους.

«Έχουμε δει μια τεράστια αύξηση στις φλεγμονώδεις καταστάσεις, ειδικά στη δερματίτιδα εξ επαφής, μετά την πανδημία», ανέφερε η Megan Felton στο "The Stylist". «Θα το απέδιδα στη χρήση πάρα πολλών προϊόντων και στον υπερβολικό καθαρισμό», πρόσθεσε.

Οι οροί και τα οξέα που τονώνουν το δέρμα μπορεί να είναι υπέροχα, δεν υπάρχει όμως αμφιβολία ότι όταν κάνουμε υπερβολική χρήση ορισμένων συστατικών, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κατά λάθος να καταστρέψουμε τον φραγμό του δέρματος μας, αποκτώντας ευαισθητοποιημένο, αντιδραστικό δέρμα που χρειάζεται επαναφορά. Εκεί ακριβώς έρχεται η αθόρυβη διακοπή.

Το να απλοποιήσουμε και πάλι την περιποίηση της επιδερμίδας μας μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να βοηθήσουμε το δέρμα μας να δυναμώσει. Επαναφέροντας τη ρουτίνα μας στα βασικά, είμαστε σε θέση να καταλάβουμε τι λειτουργεί πραγματικά για το δέρμα μας. Τα καλά νέα λοιπόν είναι ότι δεν χρειάζεται να επενδύουμε σε εκατοντάδες προϊόντα αλλά σε τρία ή τέσσερα προϊόντα που το καθένα δουλεύει λίγο πιο εστιασμένα.