REAL LIFE

Για την LG, το Πρόσωπο του Μέλλοντος είναι γεμάτο αισιοδοξία


Νατάσσα Σχοινά

21 Σεπτεμβρίου 2023

Για την LG, το Πρόσωπο του Μέλλοντος είναι γεμάτο αισιοδοξία
Κτίρια-ορόσημα σε όλον τον πλανήτη, αγαπημένοι Influencers και πολλή αισιοδοξία στη νέα ταυτότητα της LG.

Όλοι έχουμε ανάγκη από ανανέωση και αισιοδοξία. Από τέτοιες κινήσεις που κοιτούν στο μέλλον και επιδιώκουν με την καινοτομία τους να διαμορφώσουν με τον πιο συναρπαστικό τρόπο το «αύριο» της καθημερινότητας στο σπίτι.

Βλέποντας την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια της LG Electronics (LG) στα πλαίσια της προώθησης της νέας της ταυτότητας, νιώθουμε ακριβώς όλα τα παραπάνω, και πολλά περισσότερα, έτσι ακριβώς όπως ορίζει η φιλοσοφία του «Life’s Good».

Jenny.Gr

Η νέα ταυτότητα της LG ταξίδεψε σε όλον τον κόσμο

22 Αυγούστου ήταν η μέρα που το Life’s Good, η καμπάνια που μας ενθαρρύνει να προσεγγίζουμε τη ζωή με αισιοδοξία και προωθεί την αμοιβαία υποστήριξη ειδικά εν μέσω της παγκόσμιας αβεβαιότητας και αστάθειας, έφτασε στα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του πλανήτη. Από το Λονδίνο μέχρι τη Σεούλ, το ανανεωμένο brand & visual identity της εταιρείας που λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2023, «μίλησε» για τα good vibes και τη διαμόρφωση μίας καλύτερης ζωής, που παράλληλα μεριμνά για το μέλλον του πλανήτη.

Η Times Square στη Νέα Υόρκη, το Piccadilly Circus στο Λονδίνο, ο ουρανοξύστης Landmark 81 στο Βιετνάμ, ο πύργος KP στην Ινδία, το Óvalo Gutiérrez στο Περού και επιλεγμένοι χώροι στη Νότια Κορέα επιλέχθηκαν για να παρουσιάσουν τις νέες διαφημίσεις της LG, ενώ το σλόγκαν Life’s Good βρίσκεται μέχρι και στα χαρακτηριστικά κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου.

Jenny.Gr
Time's Square

Για το σλόγκαν Life’s Good έχει που θα βλέπουμε κατά κόρον στις συσκευασίες των προϊόντων της LG, σχεδιάστηκε και νέα γραμματοσειρά.

Βασικές αξίες:

«Εμπειρία Πελάτη Χωρίς Συμβιβασμούς»

«Καινοτομία με Επίκεντρο τον Άνθρωπο»

«Οικειότητα που Γεννά Χαμόγελα»

Jenny.Gr

Αυτό είναι το Πρόσωπο του Μέλλοντος

Στα πλαίσια της νέας στρατηγικής για το brand, το λογότυπο της LG άλλαξε. Απέκτησε μία πιο σύγχρονη, προσιτή εικόνα που μπορεί να μιλήσει σε κάθε γενιά, ανεξάρτητα από ηλικίες, συνήθειες και γούστα. Αποπνέει κάτι το οικείο, το «ζεστό».

Το νέο λογότυπο αποτελείται από τα γράμματα «L» και «G», αλλά τώρα αυτά θα μπορούν να εκφραστούν με 8 διαφορετικούς τρόπους. Γνέψιμο, περιστροφή, κλείσιμο ματιού είναι μόνο μερικές από τις κινήσεις που μπορούν να κάνουν, ενώ το λογότυπο θα μετατρέπεται σε φιλικό χαμόγελο για να υποδέχεται κάθε πελάτη.

Τα βλέμματα συγκεντρώνει και το νέο χρώμα LG Active Red, μία πληθωρική απόχρωση – προσθήκη στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας.

Jenny.Gr

Social Media & Influencers

Η νέα ταυτότητα της εταιρείας ανοίγει δίοδο επικοινωνίας στα social media. Για αυτόν τον σκοπό, δημιούργησε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το «LG Finger Heart Filter» και το «Life’s Good Sticker Package», προσαρμοσμένα ειδικά για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok, που βρίσκονται ψηλά στην κορυφή της προτίμησης του κοινού. Αυτά είναι ελεύθερα σε όλους και έτσι ο καθένας μπορεί γίνει μέρος αυτής της φιλοσοφίας με έναν τρόπο διασκεδαστικό.

Για να εξαπλωθεί ακόμα περισσότερο το μήνυμα του Life’s Good, η LG συνεργάζεται με τους πιο αγαπημένους μας influencers. H Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα αποτελούν τις ιδανικές επιλογές εκπροσώπων για την καμπάνια και τις αξίες της. Οι «γενναία αισιόδοξοι» που χαράζουν τους δικούς τους δρόμους και, όχι μόνο αγαπούν την αυτοπεποίθηση, αλλά βοηθούν τους φανς τους να πιστέψουν στους εαυτούς τους και τις δυνάμεις τους.

Jenny.Gr

Η «έξυπνη εταιρεία λύσεων» που βρίσκεται δίπλα μας

Η νέα ταυτότητα της LG αποτελεί άλλη μία απόδειξη της θέλησης της εταιρείας για συνεχή εξέλιξη. Μία εξέλιξη που πορεύεται μαζί με τις ανάγκες μας και βρίσκει λύση σε κάθε μία από αυτές. Πρόκειται για ένα brand – σύμμαχο κάθε γενιάς, που αγαπά την καινοτομία και μεταμορφώνει την καθημερινότητά μας στα χρώματά της -μεταφορικά και κυριολεκτικά-. Το όραμα της LG για τη μετατροπή της σε μία «έξυπνη εταιρεία λύσεων» που δηλώθηκε τον Ιούλιο, έγινε και συνεχίζει να γίνεται πράξη με τον πιο όμορφο και διασκεδαστικό τρόπο.