5 πράγματα που κάνουν τα παιδιά που δεν αρρωσταίνουν

Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016
da7a27811ad7837b07e9bce76f0d98e1καθευα.jpg

Προφανώς να μην αρρωστήσει ποτέ το παιδί μας είναι μαθηματικά απίθανο. Ειδικά όταν ξεκινάει το σχολείο, οι ιώσεις δίνουν και παίρνουν και το ένα κολλάει από το άλλο συνεχώς. Υπάρχουν όμως, 5 μυστικά για ένα πιο καλό ανοσοποιητικό σύστημα. Στόχος είναι τα παιδιά μας να μην αρρωσταίνουν με το παραμικρό και αν την “πατήσουν” να περάσουν την αδιαθεσία τους ελαφρά. Για να δούμε λοιπόν ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι συνήθειες των λιγότερο ευαίσθητων παιδιών.

  1. Πλένουν συχνά τα χέρια τους ή τα απολυμαίνουν με μαντηλάκια ή υγρό. Τα μικρόβια στα χέρια είναι ο νο1 κίνδυνος για τη εξασθένιση του οργανισμού. Τα χέρια είναι αυτά που κουβαλάνε χιλιάδες μικρόβια και μικροοργανισμούς. Η επιστημονική κοινότητα συμφωνεί πως η συχνή πλύση και η σχολαστική υγιεινή των χεριών μειώνουν τα αναπνευστικά και γαστρεντερικά προβλήματα στα παιδιά. Ο ιός της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος εισέρχεται στον οργανισμό από τη μύτη, τα μάτια και το στόμα και αμέσως αγωγός είναι τα χέρια που μάλιστα πολύ συχνά τα παιδιά τα βάζουν με ευκολία στο πρόσωπο.
  2. Κοιμούνται σωστά και αρκετά. Ο ύπνος παίζει τεράστιο ρόλο και στην ανάπτυξη αλλά και στο ανοσοποιητικό των παιδιών. Δύο είναι τα χρυσά κλειδιά: να κοιμούνται νωρίς, με ιδανική ώρα γύρω στις 22:00 το αργότερο και να συμπληρώνουν 9 με 10 ώρες ύπνου. Τα μωρά χρειάζονται 14 ώρες ύπνου βέβαια και τα παιδιά προσχολικής, 11 με 12 ώρες.
  3. Τρώνε ποιοτικά και σωστά. Όσα κι αν γραφτούν, ένας είναι ο κανόνας για σωστή υγεία και ανάπτυξη. Κι αυτός δεν είναι άλλος από τη μεσογειακή διατροφή. Τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν αρκετά φρούτα και λαχανικά, να αποφεύγουν το junk food και τα γλυκά και τους μήνες του χειμώνα να ενισχύετε το ανοσοποιητικό τους με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και D (πορτοκάλι, ακτινίδιο, μπρόκολο, ψάρια, πιπεριές).
  4. Δραστηριότητες και γυμναστική. Η άσκηση και το δυναμικό και ενεργητικό παιχνίδι είναι το κλειδί για ευεξία από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας. Τα παιδιά που είναι δραστήρια, αποκτούν καλύτερο κυκλοφορικό και μειώνουν τα ποσοστά να κρυολογήσουν 30% με 50%.
  5. Ντύνονται κατάλληλα. Τα παιδιά δεν πρέπει να ντύνονται ούτε πολύ βαριά ούτε υπερβολικά ελαφρά τις κρύες ημέρες. Το να τα ντύνουμε με χοντρά και υπερβολικά ρούχα τα καθιστά πιο ευάλωτα και επιρρεπή στα κρυολογήματα. Από την άλλη πολλές φορές τα παιδιά, ξεχνούν ή αρνούνται να φορέσουν μπουφάν και τα ψυχρά ρεύματα μπορούν να το αρρωστήσουν. Οι ενδυματολογικές επιλογές του χειμώνα πρέπει να διαπνέονται από ισορροπία λοιπόν.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα στο 4moms.gr.