Έγκυος το καλοκαίρι; Επιβιώστε!

Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016
Pregnant-Bar-Refaeli-ELLE-Spain-June-2016-Cover-Photoshoot-9-1.jpg

Δύο εγκυμοσύνες και οι δύο μέσα στη ντάλα του καλοκαιριού. Δύο παιδιά “χριστουγεννιάτικο δώρο” και κατ’ επέκταση γεννημένα το Σεπτέμβριο. Ναι το καλοκαίρι ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγαλύτερος. Με τη ζέστη λιώνεις, ακόμη και όταν οι άλλοι θεωρούν ότι η θερμοκρασία είναι τέλεια εσύ αισθάνεσαι ότι θα σκάσεις. Δεν σου φτάνουν τα κιλά και το πρήξιμο από τις ορμόνες έχεις και το πρήξιμο από τη ζέστη οπότε τα πόδια σου γίνονται λουκουμάδες. Οι καούρες και οι αϋπνίες γίνονται ακόμη πιο ενοχλητικές. Εάν σε ενοχλεί και το air condition όπως εμένα, την έβαψες! Στα θετικά της θερινής εγκυμοσύνης είναι ο ελαφρύς ρουχισμός, τα ελαφριά γεύματα, τα φρούτα και οι χυμοί του καλοκαιριού και φυσικά το κολύμπι – ευεργετικό και δροσιστικό!

Μερικές συμβουλές για να επιβιώσετε το καλοκαίρι:

  1. Ελαττώστε το αλάτι. Επιδεινώνει το πρήξιμο!
  2. Ήρθε η ώρα να βγάλετε δαχτυλίδια και βέρα. Τα χέρια θα πρηστούν σταδιακά τόσο ώστε δεν θα μπορείτε να τα βγάλετε. Αφήστε που θα σας πιέζουν και θα σας αφήνουν αντιαισθητικά σημάδια.
  3. Με κάθε ευκαιρία κολυμπήστε. Είτε στη θάλασσα, είτε στην πισίνα. Θα αισθανθείτε ανάλαφρη και θα δροσιστείτε!
  4. Όταν η ζέστη γίνεται αφόρητη βάλτε στο μέτωπο σας ή στον αυχένα σας ένα βρεγμένο πανί. Θα ρίξει τη θερμοκρασία του σώματος σας.
  5. Κάντε βόλτα στο κοντινό εμπορικό κέντρο. Θα περπατήσετε άνετα και θα είναι δροσερά καθώς το aircondition δεν είναι “ασφυκτικό” όπως σε ένα σπίτι ή ένα αυτοκίνητο.
  6. Πιείτε πολλά υγρά. Για να μην αφυδατωθείτε και να μην ιδρώνετε. Πέρα από τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό ημερησίως, πιείτε φρέσκους χυμούς που έχουν και βιταμίνες.
  7. Κάντε δώρο στον εαυτό σας ένα μασάζ. Θα βοηθήσει στο πρήξιμο και στη σωστή κυκλοφορία του αίματος και θα σας χαλαρώσει.
  8. Κάντε ήπια γιόγκα – ειδική για εγκυμοσύνη. Θα σας χαλαρώσει, θα βοηθήσει στον τοκετό, θα βοηθήσει στο πρήξιμο και θα σας φτιάξει την διάθεση.
  9. Φάτε ελαφριά το βράδυ. Λίγο καρπούζι ή κάτι ελαφρύ. Όχι σάλτσες και βαριά φαγητά. Για να έχετε καλύτερο ύπνο.
  10. Αντί για “χέρια ψηλά”, βάλτε τα πόδια ψηλά. Θα αισθανθείτε καλύτερα!

Διαβάστε περισσότερα άρθρα εδώ.