Tο πρώτο δίκτυο γυναικείας επικοινωνίας στην Ελλάδα είναι γεγονός. Και το φέρνει αποκλειστικά η MetLife! Είναι σημαντικό να γνωρίζουν όλοι οι εργαζόμενοι ότι η επαγγελματική πορεία δεν πρέπει να επηρεάζεται από το φύλο ή από κάποια άλλη παράμετρο. Η διαφορετικότητα είναι προνόμιο, όχι μειονέκτημα. Η MetLife πρωτοτυπεί, συναρπάζει και βάζει στο επίκεντρο τις εργαζόμενες γυναίκες, δημιουργώντας το πρώτο δίκτυο γυναικείας επικοινωνίας στην Ελλάδα, το Women’s Business Network, γνωστό και ως WBN. Το Women’s Business Network δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις γυναίκες της MetLife που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, να δικτυωθούν και να αναδείξουν τα κρυφά τους ταλέντα σε ένα φιλικό περιβάλλον χωρίς εμπόδια. Η στρατηγική, άλλωστε, του WBN έχει ως στόχο τη διαρκή ανάπτυξη των γυναικών της MetLife μέσα από τη δημιουργία ευκαιριών στην επαγγελματική εξέλιξη.
Αξίζει επίσης, να σημειωθεί ότι η MetLife βραβεύτηκε για ένατη συνεχή χρονιά ως μια από τις Top 50 Companies for Executives Women από το National Association for Female Executives (ΝΑFE) της Νέας Υόρκης. Το βραβείο αυτό απονέμεται σε εταιρίες οι οποίες ενθαρρύνουν την πρόοδο των γυναικών, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη των ηγετικών τους ικανοτήτων.
Η MetLife μένει πιστή στη δέσμευσή της για συνεχή ανάπτυξη των γυναικών στο χώρο εργασίας και για αυτό το λόγο πραγματοποιεί συναντήσεις για τα μέλη του WBN στην Ελλάδα. Σε αυτές τις συναντήσεις υπάρχουν βραβεύσεις για τις γυναίκες και τις αξιοσημείωτες επιτυχίες τους και παρουσιάζονται έργα των εργαζομένων. Στην πρώτη συνάντηση των μελών βραβεύτηκε η Ναυσικά Στούμπου ως η μόνη γυναίκα από την ομάδα της εταιρείας που έτρεξε όλη τη διαδρομή των 42 χιλιομέτρων του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού με επιτυχία. Τη βράβευση έκανε η Πόπη Αναγνωστοπούλου, Employee Benefits Director & D&I Champion της Ελλάδας. Στη δεύτερη συνάντηση των μελών, ενισχύθηκαν οι δεσμοί με τη συνδρομή της Τέχνης, μέσω της έκθεσης ζωγραφικής των μελών. Έργα της Μαρίας Κουτσούκου, της Ασπασίας Χριστοφίλη και του Νίκου Δασκαλάκη διακόσμησαν τους χώρους της έκθεσης, δίνοντας τον απαραίτητο τόνο της αισθητικής και της δημιουργικότητας και την ευκαιρία να αναγνωριστεί η καλλιτεχνική φύση των εργαζομένων της MetLife. H Alicia Celso, SVP Head of Products EMEA και το management team της εταιρείας έδωσαν το παρών τιμώντας την έκθεση με την παρουσία τους.
Συνολικά, οι Γυναίκες για τη MetLife αποτελούν μια μεγάλη, παγκόσμια και οικονομική δύναμη, κάτι που καθρεφτίζει απόλυτα τις αξίες της εταιρείας που έχει δεσμευτεί στρατηγικά να παρέχει ίσες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.