Το δημιουργικό μυαλό πίσω από το brand που πλέον ανήκει στα αγαπημένα τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού, ο Κωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης, μιλάει αποκλειστικά στο Jenny.gr για τις δικές του καλοκαιρινές εικόνες, για τα πράγματα που του δίνουν έμπνευση αλλά και για την πιο γλυκιά παιδική του ανάμνηση - πάντα με αέρα καλοκαιριού.
Τα σχέδιά σου χαρακτηρίζονται από μία απλότητα που αποπνέει μια κομψή αύρα, με ιδιαίτερες πινελιές ελληνικού ύφους που τα διαφοροποιούν. Θεωρείς ότι το μίνιμαλ είναι και ο πιο εύκολος τρόπος να ξεχωρίσουμε, τελικά;
Για να είμαι ειλικρινής δεν πιστεύω πως το μίνιμαλ είναι στην φύση του ανθρώπου. Είναι ένα στιλ που το αποκτάς. Εγώ πάντως είμαι πολυσυλλεκτικός, μου αρέσει να περιτριγυρίζομαι από χρώματα, δαιφορετικές υφές, αντικείμενα που έχω μαζέψει από τα ταξίδια μου, πράγματα που φαίνονται αντίθετα μεταξύ τους αλλά οι διαφορές τους είναι αυτές που τα κάνουν ταιριαστά. Έτσι και τα αξεσουάρ μου είναι μεν σχεδιαστικά απλά αλλά έχουν πολύ έντονη προσωπικότητα, έχουν χρώματα γεμάτα ζωντάνια, έχουν αντιθέσεις και ένταση.
Ξεκινώντας το brand σου, πίστευες ότι κάτι «τόσο ελληνικό» θα κατάφερνε να αγαπηθεί από το αγοραστικό κοινό του εξωτερικού;
Σε ποιον δεν αρέσει το ελληνικό καλοκαίρι, το Αιγαίο, οι Κυκλάδες; Η επιτυχία τους είναι πως έχουν συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, σε κάνουν χαρούμενο και σε βάζουν σε καλοκαιρινή διάθεση αμέσως.
Τα items που σχεδιάζεις έχουν σαν έμπνευση το ατέλειωτο ελληνικό καλοκαίρι. Πώς το ορίζεις εσύ στο μυαλό σου και ποια είναι η πιο αγαπημένη σου εικόνα/ανάμνηση από αυτή την τόσο όμορφη εποχή;
Το καλοκαίρι ειναι state of mind για μένα. Είναι η χαρούμενη πλευρά της ζωής. Είναι εκεί που όλες οι αισθήσεις βρίσκονται στο μάξιμουμ.Είναι ερωτισμός, χαρά, γέλιο, ζωή. Μια πολύ αθώα και γλυκιά ανάμνηση είναι από όταν ήμουν μικρός, που είχα ακούσει για τις γοργόνες και έπαιρνα κυάλια και τις έψαχνα.
Με ποια εικόνα θα ήθελες να συνδέσουν τα σχέδιά σου όσοι τα επιλέγουν; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλεις να περνάνε τα προϊόντα σου;
Το μήνυμά μου είναι ξεκάθαρο: Life should be like an endless greek summer!
Πώς θα περιέγραφες την αίσθηση του να βλέπεις τα σχέδιά σου να συντροφεύουν τον κόσμο στην καθημερινότητά του; Είναι αυτό που σου δίνει κίνητρο να γίνεσαι όλο και πιο δημιουργικός κάθε φορά;
Η μεγαλύτερή μου έκπληξη ήρθε πέρσι το καλοκαίρι, όταν ήμουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο και ξαφνικά είδα μπροστά μου μια Αμερικάνα να κρατάει την τσάντα θαλάσσης με το γαϊδουράκι! Την είχε αγοράσει από ένα κατάστημα στα Hamptons. Εκεί ένιωσα μεγάλη υπερηφάνεια αφού οι στόχοι που έχω βάλει για την AtoZGreek είναι πολύ υψηλοί. Και δουλεύω πολύ σκληρά κάθε μέρα για να τους πετύχω.
Τι ονειρεύεσαι για την εξέλιξη του brand σου μελλοντικά; Κάποιες επόμενες κινήσεις που θα ήθελες να κάνεις στο άμεσο μέλλον;
Θέλω η AtoZGreek να μεγαλώσει, να γίνει συνώνυμη του ελληνικού καλοκαιριού και να δίνει χαρά. Να μεγαλώσουν οι εξαγωγές της (τώρα βρισκόμαστε σε 10 μόλις χώρες) και να προσθέσουμε κι άλλες κατηγορίες όπως για παράδειγμα T-shirts και σαγιονάρες.
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα